English

هشدار پلیس راه به مسافران استان های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص کاهش ۱۰ درجه ای دما در استانهای شمالی به مسافران استانهای شمال و شمال غرب کشور نسبت به بارش برف و باران به مسافران هشدار داد.

هشدار پلیس راه به مسافران استان های شمالی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ رحمانی به مسافران استان های شمالی هشدار داد به دلیل لغزندگی معابر از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی افزود: برابر پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از شامگاه دوشنبه و طی روز سه شنبه شاهد کاهش شدید دما و وزش باد در نوار ساحلی خزر و استان های شمال غرب هستیم.

رحمانی گفت: بر این اساس پیش بینی شده است در محورهای استان های گیلان، گلستان و مازندران و با شدت کمتر در اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی شاهد وزش باد و بارش باران و در ارتفاعات برف باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آماده باش استان های ساحلی خزر در این خصوص گفت: بر این اساس توصیه می کنیم مسافران این استان ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. از سوی دیگر رانندگان در صورت انجام سفر به این استان ها حتما ضمن رعایت سرعت مطمئنه تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته و پیش از سفر باک خودرو خود را پر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه