English

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران خبر داد

طولانی شدن ساخت خطوط مترو به دلیل نبود اعتبار

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران از طولانی شدن ساخت خطوط مترو به دلیل نبود اعتبار خبر داد و گفت: شورا و شهردار آینده تهران باید به خطوط مترو توجه کنند.

طولانی شدن ساخت خطوط مترو به دلیل نبود اعتبار

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، اسماعیل دوستی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز در دنیا از زیر سطح ها استفاده می شود چه در مورد پارکینگ و چه خطوط مترو و مال های تجاری. تمام دنیا به این نتیجه رسیده اند که از زیر سطح شهرها استفاده شود، گفت: از معاون شهردار تهران می خواهم که برای خطوط دیگر مترو نیز برنامه داشته باشد. بعد از افتتاح خط 6 دیگر در این حوزه برنامه ای نداریم و باید روی ایجاد خطوط دیگر برنامه ریزی کنیم .

دوستی با بیان اینکه با ساخت 300 کیلومتر خط مترو مشکل تهران حل نمی شود و باید خطوط دیگر اضافه شود، افزود: به دلیل فقدان اعتبار، ساخت خطوط مترو طولانی شد و باید شورا و شهردار آینده تهران به خطوط مترو بی توجه نباشند.

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران بااشاره به اینکه در زمان قالیباف بسیاری از خطوط مترو و شبکه های بزرگراهی و 85 درصد از این رینگ ها تکمیل شدند، افزود: باید بیشتر به توسعه مترو توجه کنیم. معاون شهردار تهران الان باید برنامه آینده مترو را ارائه دهند. بالاخره تا دو سال آینده نهایتا، پرونده 300 کیلومتر مترو بسته می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه