English

رئیس کل دادگستری استان تهران:

پزشکی قانونی بازوی توانمند قضایی در مسیر اجرای عدالت است

رئیس کل دادگستری استان تهران پزشکی قانونی را بازوی توانمند قضایی در مسیر اجرای عدالت دانست.

پزشکی قانونی بازوی توانمند قضایی در مسیر اجرای عدالت است

به گزارش خبرگزاری موج، غلامحسین اسماعیلی در سی و چهارمین همایش مدیران پزشکی قانونی کل کشور گفت: همکاران من در پزشکی قانونی با کار سخت و طاقت فرسای خود کمک کار قضات هستند.

رییس کل دادگستری استان تهران، امنیت، عدالت و آسایش را سه نیاز نخست هر جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی به لحاظ شرایط خاص بین المللی و وضعیت منطقه و با وجود اقدام بزدلانه در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) بیش از گذشته قدردان پاسداران امنیت داخلی است و اگر این ایثارها نبود، معلوم نبود کار امنیت به کجا ختم می‌شد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه گروهی دیگر را هم نباید فراموش کرد، گفت: این افراد کسانی هستند که در مسیر تحقق عدالت و احقاق حق زحمت می کشند و هفته قوه قصاییه برای قدردانی از این افراد است.

وی عدالت را مقوله مورد نیاز همه جوامع بشری توصیف کرد و گفت: اگر آثار تحریم، ترور، تضعیف و تخریب نهادهای خدمت رسان به جامعه را ببینیم آن وقت ارزش امنیت، آسایش و عدالت بیش از قبل برای ما مشخص خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: قبل از انقلاب جنایات امریکای استکبار را شاهد بودیم و امروز در برنامه های متعدد از عظمت شهید بهشتی فراوان سخن گفته می شود، اما از مظلومیت او و کاری که داعشی های سال ٦٠ انجام دادند هم باید گفته شود؛ امروز نفرت از داعش در میان مردم دنیا موج می زند.

وی اضافه کرد: منافقان و داعش هر دو تحت حمایت استکبار جهانی هستند و کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته‌اند.

اسماعیلی در پایان از اقدامات پزشکی قانونی تقدیر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه