English

بازدید شبانه وزیربهداشت از بیمارستان لقمان/ دستور هاشمی برای تأمین کمبودهای بیمارستان

وزیر بهداشت شب گذشته از بخش های مختلف بیمارستان لقمان تهران بازدید و دستورات لازم را برای رفع کمبودهای این بیمارستان صادر کرد.

بازدید شبانه وزیربهداشت از بیمارستان لقمان/ دستور هاشمی برای تأمین کمبودهای بیمارستان

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر سید حسن هاشمی از بخش های جراحی و مراقبت های ویژه مغز و اعصاب، اورژانس عمومی، اورژانس، بستری و آی سی یو مسمومین و نیز ساختمان در حال ساخت تجمیع اورژانس این بیمارستان بازدید کرد.

وزیر بهداشت همچنین ضمن گفتگو با پزشکان و پرستاران این بیمارستان، از بیماران نیز عیادت کرد.

در جلسه ای که با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان لقمان برگزار شد، مهمترین کمبودهای این بیمارستان شامل سی تی اسکن، تجهیزات مورد نیاز برای 18 تخت آی سی یو بخش مغز و اعصاب، تشکیل شبکه مسمومین در کشور با مرکزیت بیمارستان لقمان و نیز کمبود تجهیزات بخش‌های اورژانس وICU مسمومین و بازسازی این دو بخش، مطرح شد و دکتر هاشمی دستورات لازم را برای تامین این نیازها صادر کرد.

بر اساس گزارش سایت وبدا، گفتنی است بسیاری از بخش‌های این بیمارستان مانند جراحی مغز و اعصاب و اورژانس در طرح ارتقای هتلینگ، بازسازی و نوسازی شده‌اند و اورژانس بیمارستان لقمان در سال گذشته، 16 هزار بیمار را پذیرش کرده و 95 درصد از بیماران اورژانس در کمتر از 6 ساعت و 97 درصد در کمتر از 12 ساعت به بخش های درمانی منتقل شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه