English

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر وزیر علوم از ملت ایران و دانشگاهیان برای حضور در انتخابات

وزیر علوم با ارسال پیامی حضور حماسی ملت بزرگوار ایران اسلامی و دانشگاهیان را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

 تقدیر وزیر علوم از ملت ایران و دانشگاهیان برای حضور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دو پیام جداگانه حضور حماسی ملت بزرگوار ایران اسلامی و جامعه دانشگاهی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

وزیر علوم در این پیام اعلام کرد: سلام و درود خداوند بر ملت شریف و حماسه ساز ایران بویژه همکاران ارجمندم در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری. پیروزی شما را در خلق حماسه‌ای تاریخی و شگفت انگیز، تبریک و تهنیت می‌گویم. همواره رای شما به منافع و مصالح عمومی کشور و تحقق مردم سالاری دینی، نشان اقتدار هوشمندانه شما بوده که به فضل خداوند، کشورمان را در برابر همه توطئه‌ها بیمه کرده است.

فرهادی در این پیام آورده است: رای شما نشان داد که قطار پیشرفت و توسعه کشور، روی ریل عقلانیت و خردورزی در حرکت است و سر بازگشت ندارد. هدف بزرگ جمهوری اسلامی ایران براساس سیاست های علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری، مرجعیت علم و فناوری در جهان است و ما امروز امیدواریم که با ایمان و اعتقاد و همبستگی و با اتکا به قدرت به دست آمده از آرای تک تک شما ملت بزرگوار، بتوانیم راهی را که در پیش گرفته‌ایم، تا رسیدن به این آرمان متعالی، ادامه دهیم. خداوند یار و یاور شما ملت قدردان و آزاده باشد.

همچنین وزیر علوم در پیام دیگری از حضور وخلق حماسه بی نظیر دانشگاهیان و فرهیختگان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات اعضای شورا های شهر و روستا تقدیر کرد.

فرهادی در پیام خود به جامعه دانشگاهی عنوان کرد: خداوند بزرگ و بخشنده بخشایشگر را صمیمانه وخاضعانه سپاس می‌گوییم که به مدد دستاوردهای شکوهمند نظام جمهوری اسلامی وحاکمیت مردم سالاری دینی در کشور، هرروز شاهد خلق صحنه‌های بسیار مهم واساسی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در ایران عزیز مان هستیم.

در ادامه پیام وزیر علوم آمده است: میدان حضور وخلق حماسه بی نظیر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات اعضای شورا های شهر و روستا یکی از بهترین برگ‌های افتخارومباهات ملی ماست که در آخرین روزهای اردیبهشت رقم خورد وباعث تعالی وعظمت ایران در عرصه‌های داخلی و بین المللی شد.

فرهادی در ادامه پیام خود به دانشگاهیان عنوان کرد: بی گمان حضور موثر وهوشمندانه دانشگاهیان کشور، ایفای نقش بسیار مهم وروشنگرانه در ایجاد نشاط وافزایش مشارکت اجتماعی –سیاسی وتبیین مواضع اصولی برای مردم شریف جای تقدیر و امتنان فراوان دارد. این حضور وهمراهی متعهدانه و آگاهی بخش، از حسن اعتماد ملت بزرگ ما به جامعه ارجمند دانشگاهی و استادان فرزانه وهمچنین امید به آینده جوانان خویش نشان دارد. مردم هوشمند و خرد ورز ایران اسلامی در این انتخابات اقتدار ملی وعزت بین المللی جمهوری اسلامی ایران عزیز را با تدبیر وامید به درخشش کشور در حوزه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تضمین کردند.

در این پیام عنوان شده است: این باور قلبی ماست که انتخابات در ایران نشانه عینی و عملی مردم سالاری دینی است وشرکت در این صحنه‌های غرور آفرین، حق تعیین سرنوشت امروز خود و نسل‌های آینده از طریق رای دادن و انتخابی آگاهانه در عمل به استیفای حقوق شهروندی، شرکت فعال در انتخابات عمل به منویات مقام معظم رهبری هست که بارها و بارها بر حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران تاکید فرموده‌اند و انتخاب عالی‌ترین مقام اجرایی کشور با پشتوانه ملت، سبب تقویت برنامه های دولت تدبیر و امید خواهد شد.

فرهادی در این پیام اعلام کرد: اینجانب با سپاسگزاری از پیشگاه پروردگار حکیم و مهربان، لازم می‌دانم ضمن تبریک این حضور و حماسه ملی به مردم شریف ایران، از شما نخبگان و فرهیختگان صمیمانه تشکر و قدردانی کنم، امیدوارم دولت پر تلاش و رئیس محترم جمهوری با بهره‌مندی از دانش و توان علمی و عملی دانشگاهیان، زمینه تحقق خدمت رسانی برخاسته از علم واندیشه، عقلانیت و برنامه ریزی را فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی