English

احمد مسجد جامعی در شهر ری:

از همه رای اولی‌های می‌خواهم حضور جدی در انتخابات داشته باشند

مسجدجامعی کاندیدای پنجمین انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با حضور در شهر ری رای خود را به صندوق انداخت و از همه رای‌اولی‌ها خواست که حضور جدی در انتخابات داشته باشند.

 از همه رای اولی‌های می‌خواهم حضور جدی در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، احمد مسجدجامعی صبح امروز در همان دقایق اولیه آغاز فعالیت شعب اخذ رای با حضور در حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی رای خود را به صندوق انداخت و با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی پسرش به عنوان یک رای اولی، گفت: به همه رای‌اولی‌ها توصیه می‌کنم که حضور و مشارکت جدی در انتخابات داشته باشند تا بتوانند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات باعث افزایش عزت، قدرت و شکوه کشور است، گفت: همه مردم باید هرچه بیشتر در امور کشورشان مشارکت داشته باشند و از همه مردم می‌خواهند که با شکوه هرچه تمام‌تر در انتخابات شرکت کنند.

این عضو شورای شهر چهارم با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم است چراکه نشان‌دهنده اهمیت مردم به سرنوشت کشورشان است، گفت: امروز شاهد برگزاری انتخابات شورای شهر نیز هستیم چراکه انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب دولت ملی است و انتخابات شورای شهر، انتخاب دولت‌های محلی است که براساس قانون اختیارات زیادی در حوزه اتخاذ مقررات محلی دارند.

مسجدجامعی با اشاره به رای‌های خاکستری در این انتخابات و تحریم از سوی برخی‌ها با بیان اینکه حیف است که در انتخابات شرکت نکنیم و رای ندهیم، گفت: کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند برنده نمی‌شوند و در هیچ کجای دنیا افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند برنده نخواهند .

به گفته این کاندیدا انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش، البته انتخابات فرصتی است که هر فردی که به افق ذهنی ما نزدیک‌تر است را انتخاب کنیم و حیف است که از این فرصت استفاده نشود.

مسجدجامعی در پایان ضمن تشکر از از مردم برای حضورشان در انتخابات گفت: امیدوارم روزها و سال‌های خوبی پیش روی شهر و کشورمان باشد.

احمد مسجدجامعی به همراه علیرضا تابش رئیس بنیاد فارابی و به همراه فرزندانش رای خود را در صندوق حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی انداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه