English

ساماندهی متکدیان در معابر و چهارراه‌های پر تردد مرکز شهر تهران آغاز شد

ساماندهی متکدیان در معابر و چهارراه های پر تردد مرکز شهر تهران آغاز شد.

ساماندهی متکدیان در معابر و چهارراه‌های پر تردد مرکز شهر تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از سوی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با همکاری شهرداری منطقه 11؛ طرح ضربتی ساماندهی متکدیان در چهارراه ها و معابر پرتردد بخش مرکزی شهر تهران آغاز شده است.

سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با بیان این که ساماندهی متکدیان به طور مستمر در طی سال انجام می شود، گفت: دور جدید ساماندهی متکدیان در معابر و چهار راه‌های پرتردد بخش مرکزی شهر تهران؛ با تشکیل تیمی متشکل از مددکار اجتماعی، نیروی انتظامی و ناوگان جمع آوری متکدیان در معابر اصلی سطح شهر فعال شده است.

طباطبایی افزود: طرح با شناسایی و پاتوق شناسی در 10 تا 12 معبر و چهار راه اصلی منطقه از جمله تقاطع حافظ و جمهوری، چهار راه لشکر، سه راه جمهوری، معبر پارک دانشجو، چهار راه ولی عصر(عج) و...به صورت شبانه روزی اجرا می شود. این تیم با گشت زنی در معابر و شناسایی متکدیان پس از مدد کاری اولیه؛ نسبت به تأمین نیازهای ضروری برخی مسافران در راه مانده و معرفی به پایانه‌های مسافربری برای تهیه بلیط اقدام می کنند.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11؛ سایر افراد پس از تشخیص تکدی گری حرفه‌ای برای انجام اقدامات مددکاری، ویزیت پزشک و تشکیل پرونده؛ به سامانسرای اسلامشهر منتقل و غربالگری می شوند.همچنین متکدیان نیازمند به مراکزی چون بهزیستی و کمیته امداد معرفی می شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، طباطبایی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده متکدیان با شماره 137 تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن جمع آوری و اقدامات مددکاری و ساماندهی آنان انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه