English

فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی خبر داد

اعزام اکیپ‌های امداد و نجات یگان ویژه در مناطق سیل زده

فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی از اعزام اکیپ‌های امداد و نجات و مردم‌یاری به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های آذرشهر وعجب شیرخبرداد.

اعزام اکیپ‌های امداد و نجات یگان ویژه در مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ سید رضا موسوی درباره  اکیپ‌های امداد و نجات یگان ویژه در مناطق سیل زده گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در اقصی نقاط استان آذربایجان شرقی خصوصا شهرستان‌های آذرشهر و عجب شیر - که خسارات جانی و مالی را نیز به همراه داشت- یگان ویژه آذربایجان شرقی با بسیج امکانات و نیروی انسانی، امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده را در دستور کار خود قرار داد. 

وی به کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان در این حادثه و بازدید از مناطق سیل‌زده همچنین وارد شدن خسارات بسیار شدید به ساکنان منطقه اشاره و اظهار داشت: با توجه به ناپدید شدن چند نفر از شهروندان، یگان ویژه آذربایجان شرقی بنا به وظایف ذاتی، تدابیر ابلاغی و  براساس حس نوع‌دوستی، اکیپ‌های امداد و نجات خود را به مناطق سیل‌زده اعزام کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس،فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی به همکاری اکیپ‌های اعزامی یگان ویژه با سازمان‌های امداد رسان اشاره کرد و گغت: با بازدید میدانی که از محل‌های سیل‌زده و آسیب‌دیده انجام گرفت، خسارات به اموال و تخریب خانه‌ها و باغات شدید بوده است. امیدوارم بتوانیم ضمن تامین نظم و امنیت منطقه با حضور فیزیکی و امدادرسانی به سیل‌زدگان باعث تسلی خاطر و التیام بازماندگان این حادثه غمبار باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه