English

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف انبار بزرگ دپو کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد در غرب تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

کشف انبار بزرگ دپو کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محسن خانچرلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه توسط ماموران پلیس غرب استان تهران، اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی قطعات کامپیوتر و یک دستگاه خودرو گران قیمت در انباری در « شمس آباد» از توابع شهرستان اسلامشهر به پلیس رسید.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: بررسی موضوع انبار قاچاق در دستور کار واحدهای مختلف پلیس قرار گرفت و کار تخصصی در این زمینه آغاز شد.

کشف انبار بزرگ دپو کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد در غرب تهران

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسائی محل دپوی قطعات کامپیوتر در شهرستان اسلامشهر شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد انبار شده و در بازرسی از محل تعداد 500 هزار انواع قطعات کامپیوتر و یک دستگاه خودرو گران قیمت قاچاق کشف کردند.

کشف انبار بزرگ دپو کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد در غرب تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کردند،خاطرنشان کرد:در این عملیات پلیس یک نفر قاچاقچی دستگیر و انبار مورد نظر پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بالاترین مقام انتظامی غرب استان تهران با اشاره به هوشیاری پلیس در مبارزه با کالای قاچاق، افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه