English

نهمین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ در سراسر کشور

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی/ نجات بیش از ۱۴۰۰ نفر از مرگ حتمی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ارائه گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 از بیست و پنج اسفندماه سال گذشته تا ساعت 6 صبح امروز(چهارم فروردین ماه) گفت: امدادگران هلال‌احمر در یک هزار و 939 ماموریت امدادی خدمات لازم را به 20 هزار و 200 تن از هموطنان ارائه داده و 6 هزار و 842 تن از مسافران نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

ارائه خدمات امدادی به بیش از 20 هزار مسافر نوروزی/ نجات بیش از 1400 نفر از مرگ حتمی

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی سلیمی با تشریح خدمات امدادگران در 9 روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 96 هلال‌احمر، اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در 1939 ماموریت امدادی، خدمات لازم را ارائه کرده‌اند که در این میان 923 ماموریت شامل 48 درصد از ماموریت‌های امداد و نجات؛ ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 20 هزار و 200 تن از هموطنان در 9 روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ادامه داد: بر این اساس 1449 تن از حوادث نجات داده شده و 969 تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به رهاسازی 381 مصدوم در 209 مورد عملیات رهاسازی، خاطرنشان کرد: به علاوه 6800 تن از خدمات درمان سرپایی استفاده کردند و در این زمینه 642 تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری دریافت کردند و 6842 مسافر نوروزی نیز به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره گزارش پوشش امدادی راهیان نور در استان خوزستان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 نیز گفت: در این مدت 2927 تن از هموطنان با سفر به مناطق عملیاتی زمان جنگ تحمیلی(راهیان نور) از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شده‌اند و براین اساس 1633 تن از خدمات درمان سرپایی بهره برده‌اند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، وی به ارائه خدمات پزشکی تست قند خون و فشار خون اشاره کرد و اذغان داشت: 1110 تن از هموطنان از خدمات پزشکی بهره‌مند و چهار تن نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و 180 نفر نیز اسکان یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی