English

رئیس اورژانس کشور اعلام کرد

فعالیت ۲۲۰۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در نوروز/ آمبولانس‌ها به تجهیزات قلبی مجهز شدند

رئیس سازمان حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با بیان اینکه 2200 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در ایام سفرهای نوروزی به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، از مجهز شدن برخی آمبولانس‌های اورژانس به دستگاه گرفتن نوار قلب خبر داد.

فعالیت 2200 پایگاه اورژانس 115 در نوروز/ آمبولانس‌ها به تجهیزات قلبی مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر پیرحسین کولیوند در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروزی سال 96 با بیان اینکه اورژانس با تمام توان خود آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی است، افزود:‌ یکی از اقداماتی که اورژانس انجام داده، تقویت ناوگان هوایی بوده است و هم‌اکنون 30 فروند بالگرد هوایی در سراسر کشور به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه 2200 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در سراسر کشور فعال است، عنوان کرد: 17 هزار نیروی اورژانس در این پایگاه‌ها به هموطنان خدمات می‌دهند و 22 هزار نیروی بهداشت محیط و کار هم در کنار آنها فعالیت می‌کنند.

کولیوند از اضافه شدن دو کد خدماتی 247 و 724 ویژه بیماران قلبی و کسانی که دچار سکته مغزی‌ شده‌اند خبر داد و گفت:‌ هم‌اکنون بسیاری از آمبولانس‌ها به دستگاه گرفتن نوار قلب مجهز هستند. اطلاعات نوار قلب گرفته شده به مرکز فوریت‌ها ارسال می‌شود و پس از بازبینی توسط متخصصان اگر نیاز باشد تا بیمار به اتاق عمل برود، قبل از رسیدن بیمار تجهیزات اتاق عمل آماده خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، کولیوند با اشاره به ارائه خدمات توسط متخصصان طب اورژانس در بیمارستان‌ها برای نجات جان بیماران توضیح داد: در ایام سفرهای نوروزی تمام نیروهای اورژانس به صورت آماده‌باش در مسیرها حضور دارند و برای نجات جان هموطنان تلاش می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی