English

مشاور سازمان سنجش خبر داد

فرداشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ۹۶/ ثبت نام بیش از ۸۹۶ هزار داوطلب تاکنون

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ۹۶ تا فردا شب خبر داد و گفت: در مجموع تعداد ۸۹۶ هزار و ۳۰ نفر تا امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کرده اند.

فرداشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ۹۶/ ثبت نام بیش از 896 هزار داوطلب تاکنون

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری موج درباره ثبت نام مجدد کنکور سراسری اظهار داشت: داوطلبان در کنکور سراسری 96 تا فردا فرصت دارند تا با ورود به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند، در واقع داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ نشدند می‌توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته وی، داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام کردند نیز می‌توانند در روزهای ۱۵ تا ۱۸ اسفند با ورود به سایت سازمان سنجش در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و درج کد سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

توکلی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۳۸۶ داوطلب در فرصت مجدد در آزمون ثبت نام کردند، گفت: در مجموع تعداد ۸۹۶ هزار  و ۳۰ نفر تا امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کرده اند.

توکلی گفت: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

وی گفت: هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شود.

آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه