English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد

پوشش امدادی مراسم ۲۲ بهمن پایتخت با حضور بیش از ۳۰۰ امدادگر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پوشش امدادی مراسم 22 بهمن با حضور بیش از 300 امدادگر خبر داد.

پوشش امدادی مراسم 22 بهمن پایتخت با حضور بیش از 300 امدادگر

به گزارش خبرگزاری موج، حسین کتابدار درباره پوشش امدادی مراسم 22 بهمن در شهر تهران گفت: 300 امدادگر خواهر و برادر این جمعیت، متشکل از نیروهای کادر و داوطلب، نسبت به پوشش امدادی و خدمت رسانی به هموطنان شرکت کننده در مراسم این روز در شهر تهران اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: امدادگران این جمعیت با حضور در 30 پست در نظر گرفته شده در طول مسیر برگزاری این مراسم و با پشتیبانی 26 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه موتور آمبولانس، یک دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه خودروی فرماندهی و 16 خودروی عملیاتی، نسبت به پوشش امدادی هموطنان در این مراسم بزرگ خواهند پرداخت.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران،چادرهای اسکان اضطراری ویژه سالمندان نیز توسط این جمعیت و در طول مسیر برگزاری مراسم در نظر گرفته شده است که به راهپیمایان خدمت رسانی خواهد کرد.

 وی با اشاره به وجود دو مرکز خدمات درمانی این جمعیت با حضور پزشکان داوطلب، در میدان انقلاب و آزادی اظهار داشت: در پوشش امدادی این شهرها، 12 دستگاه آمبولانس و 12 دستگاه خودروی عملیاتی نیز پشتیبان عوامل عملیاتی حاضر در مراسم خواهد بود.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، کتابدار گفت: 165 نفر از امدادگران کادر و داوطلب این جمعیت، در شهرهای اصلی استان تهران نسبت به پوشش امدادی مراسم بزرگداشت این روز ملی اقدام خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی