English

حجت رشیدی خبر داد:

مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز، از اول بهمن ماه در ایلام شروع به فعالیت می کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: در اجرای مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، از اول بهمن ماه در شهرستان ایلام اجرا می شود.

مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز، از اول بهمن ماه در ایلام شروع به فعالیت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت رشیدی در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس که با حضور معاونین، کارشناسان و راهبران آموزشی برگزار شد،ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دستورالعمل بازگشایی محدود مدارس از اول بهمن ماه را تشریح نمود و افزود: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای بهمن ماه از سوی وزیر آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شده است.

وی بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت:  لیست مدارس مشمول بخشنامه تهیه شده است و به آنها ابلاغ خواهد شد، لذا بازگشایی هر مدرسه خارج از این لیست تخلف محسوب شده و با آنها برخورد خواهد شد.

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و مقرر گردید اکیپ های مختلف از اول بهمن ماه برای بررسی مسائل آموزشی و رعایت پروتکل های بهداشتی از مدارس بازدید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی