English

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ روی اجسام پارچه ای مانند: شال، تیشرت و... بستگی به رنگ اون که باید روشن باشه و جنس پارچه و درصد مواد نفتی است که در تولید آن به کار رفته است. هر چقدر مواد پلی استری بیشتری استفاده شده باشد چاپ مطلوبتر خواهد بود.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

به گزارش خبرگزاری موج، چاپ سابلیمیشن نیاز به توجه چند نکته اساسی دارد.آیا مقصود شما چاپ طرح و عکس دلخواه تان بر روی اجسام مختلف است؟ اگر قصد چاپ بر روی اجسام مختلف را دارید، خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن به تنهایی کافی نیست.

برای رسیدن به این منظور یک دستگاه پرینتر، دستگاه پرس حرارتی 6 کاره سابلیمیشن، و رایانه مورد نیاز  است.

یکی از نقاط قوت دستگاه که باید در موقع خرید آن مورد توجه قرار گیرد، قدرت چرخش هیتر یا پرس؟! است که در عمل باعث کارایی و طول عمر دستگاه می شود و نتیجه ی کار با راحتی و رضایت همراه خواهد بود.

می تونیم بگیم اگه عملیات چاپ با دستگاه مرغوب، کاغذ و جوهر سابلیمیشن با کیفیت و پرینتر مناسب با کار و سالم توسط یک اپراتور و یا یک فرد آموزش دیده با دقت با دقت انجام بشه خروجی کاملا رضایت بخش است.

چاپ سابلیمیشن می تواند به سادگی بصورت تصعید رنگ یعنی تبدیل مستقیم مایع به گاز بر روی اجسام گوناگون مانند:

انواع لیوان ها و فنجان های سرامیکی و شیشه ای و پلی کربنات ،پارچه ها در رنگ های مختلف

انواع فرش، پازل های چند تکه ای، انواع مختلف قاب موبایل ژله ای و سخت، کاشی در ابعاد و اشکال مختلف، سنگ، آلومینیوم و... باشد.

عملیات کوتینگ قبل از چاپ سابلیمیشن

عملیلت کوتینگ در چاپ سابلیمیشن

عملیلت کوتینگ در چاپ سابلیمیشن ایجاد یک پیش زمینه اما در اجسام دیگر مثله: لیوان، بشقاب، قاب موبایل، کاشی، انواع کریستال، پد موس و... باید قبل از چاپ،  سطح آن آماده سازی یا کوتینگ شود.

کوتینگ در واقع ماده ای است که سطح این اجسام با آن پوشیده می شود تا چاپ روی اون ها کیفیت به نسبت بالاتری داشته باشه.

لیوان سرامیکی یا ماگ با چاپ سابلیمیشن

ماگ با چاپ سابلیمیشن

لیوان سرامیکی یا ماگ با چاپ سابلیمیشن یکی از بهترین محصولات و گزینه ها برای تبلیغات موثر است.

هم چنین لیوان سرامیکی با قابلیت چاپ بدون محدودیت رنگ باعث شده است که طرفداران زیادی در سراسر جهان داشته باشد.

لیوان سرامیکی را می توان با تکنیک های مختلف مانند: چاپ حرارتی، تامپو، چاپ سیلک و... به چاپ رساند و طرح ها، تصاویر، لوگو و نوشته های دلخواه را با بهترین کیفیت بر روی لیوان سرامیکی چاپ کرد.

پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های مختلف چاپی امکان استفاده از لیوان را به غیر از یک شی برای نوشیدنی به یک نمونه ی تبلیغاتی و تزئینی تبدیل کرده است.

لیوان سرامیکی چاپ شده کیفیت و مقاومت بالایی دارد و می توان از آن بصورت روزمره استفاده کرد.

کیفیت چاپ بر روی ماگ بستگی به کیفیت فایل چاپی ارسال شده دارد. فایل چاپی ارسال شده می تواند به این صورت باشد که سطوح سفید لیوان را دربربگیرد که به آن تمپلات هم می گویند، و یا اگر بصورت لوگو و مارک باشد می تواند در دو طرف لیوان و یا یک طرف آن چاپ شود که بهتر است که در دو طرف لیوان چاپ بشود.

امروزه برای آشنایی با نحوه ی چاپ روی سطوح می توان با سرچ ساده در اینترنت به این توانایی دست یافت، هم چنین در سایت ثامن ویدئوهای آموزشی چاپ با کیفیت می تواند مورد استفاده ی مشتریان عزیز قرار بگیرد.

حجم ماگ بصورتی است که برای استفاده از نوشیدنی های گرم بتواند مایع داغ را درمدت طولانی تری برای نوشنده حفظ کند و دسته ی آن به گونه ای طراحی شده است که براحتی مورد استفاده قرار گیرد.

جنس ماگ از خاک رس است که بصورت لعاب خورده از جنس سیلیس کوتینگ شده آماده ی چاپ در انواع طرح ها و تصاویر در رنگ های مختلف بدون محدودیت است.

با رعایت نکاتی جزئی می توان بدون مشکل و نگرانی از رنگ رفتگی از ماگ بصورت مادام العمر و روزمره استفاده نمود.

شستشوی ماگ با مواد شوینده مانعی ندارد اما کشیدن سیم ظرفشویی و با استفاده از بی رنگ کننده ها مثله سفیدکننده، کیفیت سطح چاپ شده را در طول زمان پایین بیاورد.

یکی دیگر از مزیت های لیوان سرامیکی که آن را بسیار محبوب کرده است، قیمت مناسب آن به نسبت سایر محصولات چاپی است که باعث شده است استفاده ی از آن به صورت روز افزون باشد.

با چاپ تصاویر زیبا از خوردن نوشیدنی گرم خود دریک عصر زیبای پاییزی لذت دوچندان ببرید.سطح صیقلی و سفید ماگ درعین سادگی مانند صفحه ی سفیدی است که به شما اجازه می دهد رنگ و طرح دلخواه تان را روی اون بریزید  با در دست گرفتن آن احساس راحتی و زیبایی کنید.

قاب موبایل با چاپ سابلیمیشن

قاب موبایل با چاپ سابلیمیشن

قاب موبایل با چاپ سابلیمیشن اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار جدیدی هستید و سرمایه ی اندکی دارید، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.

 در شرایط حال کشور با وجود انواع تحریم ها و تورم بی سابقه، برای شروع کسب و کار باید شراطی را در نظر گرفت. اگر سرمایه ی شما اندک است و به دنبال کسب و کاری هستید که با وجود بودجه ی کم، توانایی انجام آن را داشته باشید، ما به شما صنعت چاپ را پیشنهاد می کنیم.

 شما به راحتی می توانید با تهیه ی مواد خام چاپ سابلیمیشن از گروه تبلیغاتی ثامن، وارد صنعت چاپ و بازار موبایل شوید.

با وجود اینکه اکثر افراد جامعه حداقل یک گوشی همراه دارند و اکثریت آنها از قاب و کاور گوشی برای محافظت از آن استفاده می کنند، می توان چاپ روی قاب موبایل را، فرصت خوبی برای راه اندازی کسبی و کاری با بازدهی بالا دانست.

قاب های موبایل انواع و اقسام مختلفی دارند، که متناسب با برند گوشی افراد، با سایزها و مارک های مختلف در بازار موبایل به وفور یافت می شوند.

کمی خلاقیت می تواند موبایل شما را زیبا و دلچسب کند تا از رنگ آن دل زده نشوید. می شود  هر رنگ و طرح و تصویری را به صورت دلخواه روی قاب گوشی چاپ نمود. یک طراحی ساده و زیبا، گوشی شما و یا مشتریان را با طراحی اختصاصی، متنوع و جذاب می کند.

چاپ روی قاب موبایل با کیفیت بالایی انجام می شود و دقیقا طرح موردنظر شما به سادگی روی قاب هک میشود.

قاب موبایل را می توان در دو نوع دسته بندی کرد:

قاب ژله ای دارای روکشی ارتجاعی است که گوشی را در مقابل ضربه محافظت می کند.

در قاب گوشی سخت یا هارد که جنس آن پلاستیکی اما با مقاومت بالاست و تفاوت این دو نوع قاب تنها در نوع جنس لبه های بیرونی آن است و در قسمت آلومینیومی تفاوتی نمی کند.

در قسمت آلومینیومی پشت قاب ها می توان تصاویر، رنگ ها و طرح های دلخواه شما چاپ شود. که گروه ثامن چاپ با خدمات چاپی در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت می تواند آن را به دست شما برساند.

هم چنین چاپ روی قاب موبایل از نوع چاپ سیلک است و با دستگاه سابلیمیشن 6کاره انجام می شود و هیچ محدودیتی در انتخاب انواع طیف رنگ ها در فایل چاپی وجود ندارد.

تمامی محصولات خام چاپی و دستگاه های چاپی مرد نیاز آن در گروه ثامن با ضمانت خرید و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می شود.

 هم چنین در تمامی خدمات گروه ثامن، امکان چاپ در تیراژهای بالا وجود دارد.

مزایای چاپ سابلیمیشن

مزایای چاپ سابلیمیشن را در مقابل بقیه چاپ ها نمیتوان نادیده گرفت.

می توان طرح های دلخواه را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت بر روی اجسام با سطوح صاف و منحنی با ماندگاری بالا چاپ نمود.

امروزه گسترش صنعت چاپ بر روی اجسام سخت باعث شده است که بتوان به راحتی لیوان، قاب موبایل، آینه، جاسوییچی و یا هر وسیله ی شخصی را با طرح دلخواه و یا بصورت تبلیغاتی با طیف رنگی بی نهایت به چاپ رساند.

بنابراین کسی که در این صنعت فعالیت میکند با دست باز کار خود را انجام میدهد.

سرعت بالای چاپ و هزینه های به مراتب پایین تر باعث شده است که چاپ روی  اجسام مختلف به صورت صنعتی، فرآیندی روزافزون داشته باشد.

گروه ثامن با افراد متخصص خود سال هاست که در زمینه های مختلف صنعت چاپ، مواد خام و دستگاه های مورد نیاز آن فعالیت می کند. 

دستگاه 6 کاره سابلیمیشن

و امروز با  انواع خدمات چاپی و ارائه ی مواد خام سابلیمیشن، کاغذ ترنسفر، چسب نسوز، رنگ 6عددی و دستگاه 6 کاره سابلیمیشن و پرینتر و هم چنین با آموزش های کاربردی بر روی اجسام مختلف، در وب سایت گروه تبلیغاتی ثامن صفحه آموزش چاپ  همراه شماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه