English

هوای سالم، ساده ترین راه برای سالم زیستن

تنفس مواد شیمیاییِ موجود در گرد غبار منازل تنها مشکل تنفسی در خانه ها به حساب نمی آید؛ جالب است بدانید گرد و غبار موجود در خانه های ما شمال تقریبا 9 هزار میکروب که حاوی 7 هزار نوع باکتری مختلف و 2 هزار نوع قارچ و کپک است.

هوای سالم، ساده ترین راه برای سالم زیستن

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از امی زوتا، در این راستا می توان به پژوهشی اشاره کرد که در آن تعداد 1200 نمونه گردوغبار موجود در آشپزخانه های مردم جمع شده بود. در این پژوهش در کف شوی ها بیش تر از چهل هزار نوع قارچ و کپک و بیش از هشتادهزار نوع باکتری کشف شد. در این بین آشپزخانه با توجه به رفت و آمد بیشتری که نسبت به سایر نقاط خانه در آن انجام میگیرد از اهمیت بیشتری برخوردار است، و حساسیت بیشتری باید نسبت به آن داشت. بر این اساس هود آشپزخانه می تواند تنها گزینه کاربردی باشد که از بروز این مشکلات و فراگیر شدن باکتری و قارچ در محیط خانه جلوگیری می کند.

*ساده ترین راهکار برای تصفیه هوای آشپزخانه

آشپزخانه هر خانه‌ای مکانی پررفت‌وآمد و یکی از مهم‌ترین مناطق هر خانه محسوب می‌شود. نحوه طراحی، چیدمان و دکوراسیون که برای آشپزخانه در نظر می‌گیرید، روی سلامتی جسمی و روانی شما تأثیر بسیاری دارد. ازاین‌رو فروشگاه آنلاین زمزیران راه چاره‌ای برای این مهم در نظر دارد؛ که در ادامه به ارائه آن می‌پردازیم.

2

*نکات مهم در انتخاب تهویه مناسب

یکی از موارد مهمی که در طراحی آشپزخانه باید به آن توجه داشت سیستم تهویه آشپزخانه است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که معتقدید محیط آشپزخانه باید مدرن و دارای تهویه مناسب باشد قطعاً هود آشپزخانه مناسب جهت مکش هوای گرم و بوی غذا لازم دارید؛ که هوای موجود را خارج کند و هوای تازه و مطبوع را در محیط آشپزخانه جاری سازد و علاوه براین موارد گرد غبار موجود در هوا را تصفیه کند. هود آشپزخانه کاربردی‌ترین وسیله برای سلامتی افراد در محیط خانه است که علاوه بر آشپزخانه در مکان‌های دیگر مانند پذیرایی و محیط‌های پر رفت‌وآمد نصب می‌گردد تا با مکش هوای داخل، آن را تصفیه کرده و گردوغبار هوا را بگیرد.

3

علاوه بر گردوغبار و بوی پخت غذا یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هود آشپزخانه، خارج کردن هوا و فیلتر کردن ویروس‌های ناقل بیماری‌های واگیر می‌باشد به این شکل که با تصفیه هوای موجود و فیلتر ذرات معلق در هوا، هوای سالم را برمی‌گرداند و مانع واگیر شده ویروس می‌شود. از دیگر خاصیت‌های هود آشپزخانه جلوگیری از رشد کپک و قارچ و فیلتر بوی نامطبوع سیگار می‌شود.

*انتخاب هود آشپزخانه

همه این موارد که به آن اشاره شد در کنار انتخاب رنگ لطیف و زیبا برای آشپزخانه تضمین‌کننده سلامتی و حس سرزندگی برای شما خواهد بود.

*خرید هود آشپزخانه

فروشگاه آنلاین زمزیران در این راستا هود آشپزخانه را در انواع مدل و باکیفیت بالا و قیمت رقابتی در محیط قابل مقایسه در اختیار شما بزرگواران قرار داده تا بتوانید در محیطی مطمئن بهترین گزینه موردنیازتان را انتخاب نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه