English

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان کنکور باید ممنوعیت‌های جدید سازمان سنجش برای حضور در جلسه آزمون را بدانند و در صورت مشاهده تخلف آن را با مسئولان سازمان سنجش مطرح کنند.

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای نسبت به استفاده از تلفن‌های همراه، دستبند و ساعت‌های مچی هوشمند، هندز فری، قلم‌های الکترونیکی و یا اسکنرهای الکترونیکی و سایر تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی در جلسه آزمون به داوطلبان هشدار داد.

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ در جلسه آزمون مجاز به استفاده از تلفن‌های همراه، دستبند و ساعت‌های مچی هوشمند، هندز فری، قلم‌های الکترونیکی یا اسکنرهای الکترونیکی و سایر تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی نیستند بنابراین از ورود داوطلبانی که هر یک از وسایل اشاره شده را به همراه داشته باشند، به جلسه آزمون ممانعت و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: ضمنا داوطلبان و مجریان آزمون می‌توانند هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه تخلفات و جرائم مرتبط را به اطلاع مسئولان سازمان سنجش برسانند.

برای این منظور سامانه‌ای در سایت سازمان سنجش طراحی شده است که از بعدازظهر امروز فعال می‌شود.

همچنین شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۰۵۵۵۱(تهران)، ۰۲۶۳۶۱۸۲۳۶۵(کرج) و پست الکترونیکی hefazatazmon @ sanjesh. org نیز به همین منظور درنظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر