English

یک میلیون دانش‌آموز به راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده قرارگاه راهیان نور گفت: امسال یک میلیون و ۵۲ هزار دانش‌آموز به راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی فضلی عصر شنبه در جمع مسئولان قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خبی برای سازماندهی اردوهای راهیان نور در سطح کشور صورت گرفته است و امسال بیش از هفت میلیون نفر از سراسر کشور به این اردوها اعزام می‌شوند.

وی از اعزام بیش از یک میلیون و ۵۲ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور خبر داد و اضافه کرد: در مناطق مرزی و عملیاتی کشور ۵۷ یادمان و زیارت‌گاه آماده بازدید زائران است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور خاطرنشان کرد: در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات خوبی برای برگزاری اردوهای راهیان نور هستیم و این استان از استان‌های پیشتاز در سطح کشور در زمینه راهیان نور محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی دانش‌آموزان با ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: این اردوها زمینه ساز آشنایی دانش‌آموزان با وضعیت رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس است.

سردار فضلی با اشاره به اینکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیار زیادی داشته‌اند، افزود: راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات مشترک فرهنگی در کشور است.

وی به نقش بسیار مهم و اثرگذار راهیان نور در مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: وزارت آموزش‌وپرورش، سپاه و بسیج مشارکت بسیار خوبی را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اردوهای راهیان نور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر