English

سفر هیأت تجاری استان آذربایجان غربی به جمهوری خودمختار نخجوان

هیأت تجاری استان آذربایجان غربی در سفری ۲ روزه به منظور گسترش همکاری‌های اقتصادی، وارد جمهوری خودمختار نخجوان شد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سرکنسولگری ایران در نخجوان، هیأت تجاری استان آذربایجان غربی برای انجام یک دیدار دو روزه وارد جمهوری خودمختار نخجوان شد.

این هیات ۴۰ نفره متشکل از مسئولان و نمایندگان شرکت‌ها و صنایع فعال در حوزه‌های ساختمان، ایمنی جاده، پتروشیمی، صنایع مواد غذایی، بسته‌بندی و واردات و صادرات بوده و ریاست هیات اعزامی را شریفی‌خواه رئیس اتاق تعاون استان آذربایجان غربی برعهده دارد.

این هیأت تجاری در اولین روز حضورش با حضور در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با منصور آیرم سرکنسول کشورمان دیدار و در خصوص زمینه‌های همکاری و امکانات موجود برای فعالیت اقتصادی در این محدوده سرزمینی از جمهوری آذربایجان گفت‌وگو خواهند کرد.

متعاقب این ملاقات اعضای هیأت با حضور در مرکز تجارت جمهوری خودمختار نخجوان ضمن گفت‌وگو با مسئولان اقتصادی این جمهوری با همتایان و فعالان اقتصادی این جمهوری نشست مشترک اقتصادی خواهند داشت.

بازدید از مراکز تجاری و صنعتی و تعامل مستقیم فعالان اقتصادی دو طرف از جمله برنامه‌های طراحی شده در این سفر دو روزه است.

گسترش روابط و همکاری‌های اقتصادی استان‌های همجوار یکی از اولویت‌های تعاملات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بوده و در همین راستا جمهوری خودمختار نخجوان در سال گذشته میزبان اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صارداتی استان آذربایجان غربی و هیأت‌های اقتصادی از منطقه آزاد ارس و تبریز بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه