English

شهردار تبریز:

طرح ساماندهی ۴۸ هکتار بافت ناکارآمد تبریز ۱۵ درصد پیشرفت دارد

شهردار تبریز با بیان اینکه شهرک جوانان برای رفع خطر ساکنان ۴۸ هکتار از بافت ناکارآمد این شهر اجرا می شود، گفت: در زمان کنونی عملیات ساخت واحدهای مسکونی در این اراضی با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

طرح ساماندهی ۴۸ هکتار بافت ناکارآمد تبریز ۱۵ درصد پیشرفت دارد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، یعقوب هوشیار روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی تبریز اعلام کرد: برای این پروژه یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در ۱۰۹ بلوک پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هر بلوک در سه طبقه و هر طبقه دارای سه واحد مسکونی است، اظهار کرد: برای این پروژه تاکنون حدود ۴۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت تنظیم و به صورت همزمان عملیات اجرایی پنج بلوک شروع شده است.

شهردار تبریز گفت: تلاش می شود بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و مساعد بودن شرایط، تا پایان سال آینده این واحدها تکمیل و به بهره برداری برسد.

هوشیار، با اشاره به مطالعات انجام شده این پروژه، ادامه داد: با توجه به تاخیر در تحویل زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی و طولانی شدن مطالعات انجام شده، از بهمن سال گذشته خاکبرداری این پروژه شروع شده و تلاش می شود تا پایان سال جاری اسکلت بندی آن به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های این شهرک و جنگل کاری ۵۰ هکتاری این پروژه بر عهده دولت است، یادآور شد: مقرر شده این اقدامات تا یک سال آینده انجام شود.

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز منتظر اقدامات دولت در این پروژه نیست و عملیات عمرانی برای احداث و تکمیل واحدهای مسکونی را با سرعت بالا اجرا می کند.

هوشیار، افزود: ۲۰ درصد فضای اشغال این پروژه، مسکونی و ۸۰ درصد آن نیز به کاربری عمومی مانند پارکینگ، پارک، مدرسه و سایر کاربری ها تعلق می گیرد.

وی با اشاره به برنامه شهرداری تبریز برای اجرای فضای سبز در سطح ۵۰ هکتار از اراضی این شهرک، اظهار کرد: عملیات ایجاد فضای سبز در این پروژه از هفته آینده آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه