English

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد؛

ارایه ۲۲ هزار خدمت درمانی طرح نوروز در آذربایجان شرقی

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ارائه ۲۲ هزار خدمت درمانی تعطیلات نوروزی امسال تاکنون در مراکز آموزشی و درمانی آذربایجان شرقی خبر داد.

ارایه ۲۲ هزار خدمت درمانی طرح نوروز در آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، بهمن نقی پور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تداوم ارائه خدمات درمانی در مراکز آموزشی و درمانی تبریز در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: در این مدت و در مرکز آموزشی و درمانی امام رضا به عنوان بزرگترین بیمارستان استان، تعداد ۸۲ مورد عمل جراحی انجام شد و تعداد مراجعه به اورژانس این مرکز نیز ۲ هزار و ۳۵۴ نفر بوده است.

به گفته وی در این مدت تعداد ویزیت سرپائی یکهزار و ۸۳۶ مورد، تعداد موارد بستری ۳۳۱ نفر و اعزام به سایر مراکز نیز به تعداد ۱۰۵ مورد در بیمارستان امام رضا صورت گرفته است.

نقی پور افزود: در مرکز آموزشی و درمانی سینا نیز تعداد اعمال جراحی ۱۱۳ مورد، ویزیت سرپایی مراجعین درمانگاه ۲۱۸ مورد، بیماران بستری ۲۶۲ نفر و پذیرش بیماران اورژانس در این مرکز یکهزار و ۵۶۳ نفر بوده است.

وی از انجام تعداد ۶۰۵ عمل جراحی در مرکز آموزش درمانی شهدای تبریز در تعطیلات نوروزی خبر داد و اضافه کرد: تعداد مراجعان به اورژانس این مرکز نیز یکهزار و ۸۳۹ مورد، ویزیت سرپایی ۱۵۵ مورد، تعداد اعمال جراحی ۲۰۹ مورد بوده و تعداد ۳۹۶ عمل نیز در اتاق عمل سرپایی اورژانس انجام گرفته است.

نقی پور با اشاره به ارائه خدمات در مرکز آموزشی و درمانی کودکان زهرا مردانی آذر تبریز، اظهار کرد: در این مرکز نیز تعداد اعمال جراحی ۲۵ مورد، ویزیت سرپائی یکهزار و ۹۶۲ مورد، بیمار بستری ۳۶۰ مورد و تعداد مراجعان به اورژانس نیز یکهزار و ۵۵۵ مورد بوده است.

وی خدمات ارائه شده در مرکز آموزشی و درمانی چشم نیکوکاری تبریز در درمانگاه تخصصی را ۷۴ بیمار، درمانگاه اپتومتری را ۱۱۳ بیمار، درمانگاه پاراکلینیک را ۳۷ بیمار و مراجعه به اورژانس این مرکز را یکهزار و ۴۶۷ نفر اعلام و اضافه کرد: در این مدت تعداد بیماران بستری ۱۷ نفر و اعمال سرپائی اورژانس نیز یک نفر بیمار گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: در مرکز آموزشی و درمانی چشم علوی نیز تعداد ۸۴ نفر توسط متخصص ویزیت شده اند و تعداد یکهزار و ۲۸۹ نفر نیز به اورژانس مراجعه کرده و تحت مداوا قرار گرفته اند.

نقی پور ادامه داد: در بیمارستان رازی تبریز نیز تعداد بیماران مراجعه به اورژانس ۹۶ نفر و تعداد افراد بستری ۴۱ نفر و تعداد ۵۵ نفر نیز به صورت ویزیت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه