English

امام جمعه موقت تبریز:

بیانات رهبر معظم انقلاب مشوق اصلی برای شرکت گسترده مردم در انتخابات است

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری امروز در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب مشوق و انگیزه اصلی برای شرکت گسترده مردم در انتخابات است.

بیانات رهبر معظم انقلاب مشوق اصلی برای شرکت گسترده مردم در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه های نماز جمعه امروز تبریز اظهار کرد: بر اساس اعلام دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات، امنیت و آرامش در فضای انتخابات در سطح استان برقرار است و مردم از اولین ساعات آغاز این حماسه، حضور پرشوری در پای صندوق های رای دارند.

وی با قدردانی از عوامل اجرایی و افرادی که امنیت و آرامش انتخابات را تامین می کنند، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم اقتدار و امنیت کشور می شود و شرکت در آن وظیفه ملی و شرعی است.

امام جمعه موقت تبریز همچنین با قدردانی از مردم استان و کسانی که در ایجاد شور انتخاباتی نقش دارند، گفت: مردم با شرکت در انتخابات، آینده و سرنوشت کشور را رقم می زنند.

حجت الاسلام عالی، با اشاره به ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، ادامه داد: مردم غزه با وجود مظلومیت، در برابر حملات این رژیم ایستادگی و مقاومت می کنند.

وی یادآور شد: جنگ غزه موجب شد تا مردم دنیا بیشتر با اسلام و مظلومیت مردم این سرزمین آشنا شوند و در مقابل چهره‌ زشت غرب و جنایتکار رژیم صهیونیستی را بهتر بشناسند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با اشاره به ۱۴ اسفند روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه و با تاکید بر لزوم ترویج این فرهنگ در جامعه‌ گفت: قرض الحسنه دارای ارزش اجتماعی و اخلاقی است و موجب می‌شود تا روح برادری در جامعه رواج یابد و جامعه از ربا در امان بماند.

حجت الاسلام عالی، با انتقاد از رباخواری بعضی از بانک‌ها در کشور، افزود: برای جلوگیری از این کار باید راهکار اساسی ارایه شود و ترویج فرهنگ قرض الحسنه از جمله راهکارهای مقابله با این موضوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه