English

رئیس ستاد انتخابات استان؛

رای گیری در آذربایجان شرقی در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه انجام می شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: رای گیری از مردم در سه هزار و ۲۳۲ شعبه و چهار هزار و ۸۶۸ نقطه از استان انجام می شود.

رای گیری در آذربایجان شرقی در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه انجام می شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی روز جمعه در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: آذربایجان شرقی نیز همانند سایر نقاط کشور، برای برگزاری سالم این انتخابات ۱۰۰ درصد آماده بوده و نقطه ای از استان از قلم نیافتاده و صندوق های سایر در مناطق سخت عبور نیز آماده رای گیری از مردم هستند.

وی تاکید کرد: مردم به تاسی از رهبر معظم انقلاب، در ساعات اولیه پای صندوق های رای حاضر شوند و از تمامی ظرفیت هایی که برای حوزه های انتخابی تعیین شده استفاده کنند.

محمدی گفت: هنگام مراجعه به شعب اخذ رای، یکی از مدارک هویتی شناسنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت، گذرنامه و کارت ملی را همراه داشته باشند.

وی افزود: همچنین هنگام نوشتن اسامی نامزدهای انتخابی، کد انتخاباتی آنها را در برگ رای درج کنند زیرا تعدادی تشابه اسمی وجود دارد و با نوشتن کد انتخابی، حقی از نامزدها ضایع نمی شود.

وی بیان کرد: در این انتخابات، ۲ برگ رای با رنگ های متفاوت در اختیار رای دهندگان قرار می گیرد که مربوط به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و همان طور که تاکید شد مردم از تمام ظرفیت های حوزه های انتخابی و تعداد نمایندگان تعیین شده برای آن حوزه استفاده کنند.

محمدی از اعضای شعب اخذ رای و نمایندگان فرمانداران خواست تا با دقت، اطلاعیه های ستاد انتخابات را پیگیری و رصد کنند و نظم و انضباط شعب را در اولویت قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه