English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛

آذربایجان‌شرقی جزو بهترین‌های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی جزو بهترین‌های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی است.

آذربایجان‌شرقی جزو بهترین‌های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، واقف بهروزی در دیدار هیئت سرمایه‌گذاری چینی، با اشاره به توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین اظهار داشت: توسعه روابط بین دو کشور را در میدان عمل نیز شاهد هستیم.

وی افزود: آذربایجان‌شرقی در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی جزو بهترین‌های کشور به شمار می‌رود، به طوری که در سال گذشته و امسال در رتبه‌های برتر قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فضای مطلوب سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران خارجی ملموس است، یادآور شد: قانون ویژه سرمایه‌گذاری خارجی در کشور وجود دارد که جزو قوانین مترقی دنیا محسوب می‌شود، طبق این قانون سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در همه حقوق و تسهیلات با هم برابر هستند.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی استان تاکید کرد: به عنوان متولی سرمایه‌گذاری خارجی، موظف به پیگیری و رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران خارجی هستیم، از همین رو، سرمایه‌گذاران خارجی، مورد حمایت مسئولین در استان قرار دارند.

نماینده وزیر اقتصاد در استان با تاکید بر وجود قوانین واحد برای سرمایه‌گذاران در کشور تصریح کرد: قوانین واحدی در سطح کشور برای حمایت از سرمایه‌گذاران وجود دارد ولی نحوه ارائه خدمات نیز در سطح استان‌ها متفاوت است، در آذربایجان‌شرقی علاوه بر استفاده از خدمات ملی، تسهیلات ویژه‌ای هم در نظر گرفته شده است به همین خاطر آذربایجان‌شرقی در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی، متمایز از سایر استان‌ها است.

بهروزی ادامه داد: نهادی به عنوان شورای عالی سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی ایجاد شده است که تمام موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاری خارجی در آنجا مطرح و بررسی می‌شود تا سرمایه‌گذار خارجی در چرخه بروکراسی اداری گرفتار نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه