English

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان؛

بیش از ۵۰ درصد معتکفین در آذربایجان‌ شرقی، دانش‌آموزان بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از سهم بیش از ۵۰ درصدی دانش‌آموزان استان در مراسم اعتکاف سال جاری، خبر داد.

بیش از ۵۰ درصد معتکفین در آذربایجان‌ شرقی، دانش‌آموزان بودند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام‌ والمسلین سید محمود حسینی با بیان این مطلب، اظهار کرد: اعتکاف دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور در برخی مناطق آذربایجان شرقی و به طور ویژه در هشت مسجد شاخص تبریز از ۱۵ الی ۱۷ بهمن ماه برگزار شد که مساجد حضرت ولیعصر (عج) پروین اعتصامی و کوی نصر، مسجد النهدی شهرک مرزداران، مسجد صادقیه چایکنار، مسجد زینبیه مارالان و مسجد حجت‌الاسلام از آن جمله بودند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر از مراسم اعتکاف امسال، بیان کرد: به طور کلی می‌توان گفت که در سال جاری با افزایش ۷۰ درصدی معتکفان و افزایش ۱۰۰ درصدی استقبال دانش‌آموز معتکفان روبرو بودیم؛ به طوریکه تعداد شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف سال گذشته کم‌تر از ۹ هزار نفر و امسال بیش از ۱۵ هزار نفر بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و مجموعه‌های دانش‌آموزی مانند بسیج‌ دانش‌آموزی و به ویژه مجموعه استعدادهای درخشان را در برگزاری مراسم اعتکاف را قابل تقدیر دانست‌ و گفت: برای هر حلقه اعتکاف‌های دانش‌آموزی، اساتید ویژه تعیین شده و اعتکاف دانش‌آموزی، بهترین بخش اعتکاف امسال بود.

وی، دانشجویان و دانش‌آموزان و گروه سنی نوجوانان و جوانان را از مخاطبان اصلی مراسم اعتکاف سال جاری عنوان کرد و افزود: قرار گرفتن در محیط‌های مذهبی و معنوی امتیاز و ظرفیت بزرگی است که دانش آموزان طی سه شبانه روز خلوت کردن و عبادت با خدا در جمعی با صفا، دوستان مناسبی برای خود برگزیده و برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر پایی مراسم‌های اعتکاف دانش‌آموزی را امیدآفرین و موثر بر ذهن آینده و تحصیل آنان دانست و گفت: بازخورد اخذ شده از دانش‌آموزان در مراسم اعتکاف، بی‌نظیر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه