English

شهردار تبریز خبر داد؛

فجرانه ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: به مناسبت دهه فجر افتتاح ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتبار ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در این شهر برنامه ریزی شده است.

فجرانه ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شهرداری تبریز
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، یعقوب هوشیار روز پنجشنبه در گفت و گو خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی ۹ طرح جدید شهری با اعتبار پنج هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال نیز در این شهر آغاز می شود.

وی با اشاره به تدارک برنامه‌ های ویژه‌ در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برای گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب و فضاسازی سطح شهر، افزود: این برنامه ها از ۱۲ تا ۲۹ بهمن سالروز قیام تاریخی مردم تبریز به بهره برداری می رسد.

شهردار تبریز، گفت: مناطق دهگانه شهرداری تبریز نیز با فضاسازی سطح شهر در ایجاد امیدآفرینی و نشاط شهروندی نقش ایفا کرده اند و با توجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شعارهای مناسبتی روزانه در دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت پر شور، آینده روشن» در فضاسازی های امسال گنجانده شده است.

هوشیار، ادامه داد: جشن‌ ها و ویژه برنامه‌ های فرهنگی متعددی برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه از ۱۲ بهمن تا ۶ اسفند مصادف با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت توسط شهرداری تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: شامگاه ۱۸ بهمن همزمان با عید بزرگ مبعث و ۲۱ بهمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقاط مختلف شهر نورافشانی می شود.

هوشیار، افزود: در دهه فجر هر شب برنامه هایی با محتوای موضوعی این ایام توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه