English

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های تبریز اعلام کرد؛

آمادگی کامل آرامستان های تبریز برای روز لیله‌الرغائب

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های تبریز گفت: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به مردم به منظور جا به جایی و مسایل رفاهی در روز لیلة الرغائب اندیشیده شده است.

آمادگی کامل آرامستان های تبریز برای روز لیله‌الرغائب
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، فرخ جلالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی تمام نهادهای انتظامی، امدادی و خدمات رسان، تمهیدات گسترده‌ای برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه لیله الرغائب به عنوان نخستین پنجشنبه ماه رجب در اعتقادات مردم دیندار ایران اسلامی یادآور شد: با توجه به حجم گسترده حضور شهروندان در آرامستان های سطح شهر، برنامه‌هایی مانند محدودیت‌های ترافیکی، پیش بینی اتوبوس‌های شرکت واحد، خدمات رفاهی و دیگر موارد مورد نیاز پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز نیز از تمهیدات گسترده این سازمان برای انتقال شهروندان به آرامستان های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

محمد حسین زاده از تمهیدات ویژه این شرکت برای انتقال شهروندان به آرامستان های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضای شهروندان برای حضور در آرامستان های سطح شهر، این سازمان با تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب ناوگان بخش خصوصی و ملکی با نظارت و کنترل عوامل بهره برداری و گشت‌های نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی و امدادی، اقدام به ارائه خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در این روز خواهد کرد.

حسین زاده افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با اختصاص بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه، جابجایی مسافرین را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت و در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط به ویژه سامانه اتوبوس‌های تندرو، خدمات روزمره خود را با تمامی توان ارائه خواهند کرد و شهروندان می‌توانند از این خدمات نیز بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز ادامه داد: تعدادی از اتوبوس‌های واحد گشت نیز برای پشتیبانی خدمات رسانی در گلزار شهدای وادی رحمت جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر جهت استقرار پیش بینی شده است و در صورت نیاز اتوبوس بیشتری وارد شبکه خدمات رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه