English

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز اعلام کرد؛

آماده‌باش خدمات شهری تبریز همزمان با بارش برف

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از آماده باش نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه و استقرار آن‌ها در نقاط حساس شهر خبر داد.

آماده‌باش خدمات شهری تبریز همزمان با بارش برف
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: به دنبال اعلام هشدار جوی نارنجی از سوی هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی و احتمال آب گرفتگی معابر، نیروهای خدمات شهری برای مقابله با شرایط احتمالی در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای خدمات شهری به صورت استقراری در نقاط حساس از قبیل زیرگذرها، پل‌ها و نقاطی که احتمال آبگرفتگی بالاست حضور دارند تا مشکلی در این نقاط وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امکانات و ماشین‌آلات خدمات شهری نیز در حالت آماده باش کامل قرار دارد، اضافه کرد: خوشبختانه به صورت مستمر و در طول سال مسیل رودخانه‌ها و کانال‌ها به ط‌ور کامل لایروبی شده است و امیدواریم در مسیل‌ها شاهد جاری شدن روان آب‌ها باشیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: پمپ‌های تامین آب در تمامی زیرگذرها و نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد استقرار دارند با این حال جهت امداد رسانی فوری در این نقاط و تخلیه فوری آب گرفتگی هماهنگی‌های لازم با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیز صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه