English

جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پدافند هوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر ارتفاعی است

جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی گفت: پدافند هوایی ارتش با دارابودن انواع سامانه‌های پدافندی و موشکی تحت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، آمادگی مقابله با انواع تهدیدات هوایی در هر ارتفاعی و با هر سطح مقطع راداری را دارد.

پدافند هوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر ارتفاعی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم محمود محمودی، جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در حاشیه بازدید از گروه پدافندهوایی شهید سیدنجیب ارومیه، اظهار کرد: اقتدار و قدرت روزافزون ارتش حاصل نبوغ و خلاقیت جوان ایرانی است که با تکیه بر دانش بومی، پیشرفت‌های چشمگیری را در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی رقم زده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های نیروهای مسلح، کشور را در مقابل هرگونه تهدید ایمن کرده، افزود: بحمدالله با اقتدار نیروهای نظامی دشمنان جرأت کوچک‌ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی را ندارند.

جانشین معاون عملیات ارتش با اشاره به اینکه دشمن درصدد فاصله گرفتن جوان ایرانی از ارزش‌های دینی و انقلابی است، تاکید کرد: ایمان، ایثار، مجاهدت و وطن‌دوستی در جوان ایرانی به تنه قدرتمندی تبدیل شده که هیچ سلاحی در دنیا قابلیت مقابله با آن را ندارد و این سرمایه بزرگ در قلب فردفرد فرماندهان و کارکنان ارتش متجلی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه