English

در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مطرح شد؛

عزم استاندار آذربایجان شرقی برای تعیین تکلیف مجتمع مسکونی یکهزار واحدی در تبریز

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گذشت بیش از ۲۰ سال از آغاز ساخت مجتمع مسکونی یکهزار واحدی «شمس» در بلوار شهید باکری (ائل گلی) تبریز، بر لزوم تکمیل آن با استفاده از همه امکانات موجود تاکید کرد.

عزم استاندار آذربایجان شرقی برای تعیین تکلیف مجتمع مسکونی یکهزار واحدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم در جلسه بررسی وضعیت مجتمع مسکونی شمس با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: نیمه تمام ماندن این طرح مسکن در ورودی تبریز و پس از گذشت افزون بر ۲ دهه، چهره شهر را زشت کرده است.

وی افزود: شهرداری مشکل انشعابات مجتمع را حل کرده، لذا انتظار می رود شرکت خانه سازی ایران با انتخاب پیمانکار جدید در اسرع وقت نسبت به تکمیل طرح اقدام کند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پاسخگویی به مردم در ارتباط با این طرح اولویت اصلی ماست، بیان کرد: ما خودمان را متعهد می دانیم که از طرف استان هر کاری لازم باشد، برای اتمام طرح در حداقل زمان ممکن انجام دهیم.

موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز با بیان اینکه عزم سازمان برای تکمیل مجتمع مسکونی هزار واحدی «شمس» جدی است، گفت: ما با تفویض اختیارات شرکت خانه سازی ایران به نماینده مقیم آن در آذربایجان شرقی، عزم خود را برای تکمیل این طرح جزم کرده ایم.

وی وعده داد که برای پیگیری دقیق روند پیشرفت کار در مجتمع هزار واحدی شمس، هر ماه در تبریز حضور یابد.

در این جلسه مقرر شد که فاز اول مجتمع مسکونی یکهزار واحدی «شمس» در شش ماه آینده، تکمیل و برنامه زمانبندی فاز دوم نیز تا یک ماه آتی ارایه شود.

زمین مجتمع مسکونی یکهزار واحدی «شمس» در سال ۱۳۷۱ خریداری و۱۰ سال بعد پروانه ساختمانی آن اخذ و عملیات اجرایی آغاز شد اما با گذشت بیش از ۲۱ سال هنوز به اتمام نرسیده است.

زیربنای کلی این طرح ۲۳۰ هزار متر مربع و زیربنای مفید حدود ۱۴۸ هزار متر مربع است که در چهار بلوک و هر بلوک شامل ۲ برج در دست ساخت است.

در شرایطی که دولت های قبلی در اوج درآمدهای نفتی و ترمالی، نسبت به تکمیل این طرح اهتمام نکردند، دولت سیزدهم در شرایط ضیق مالی، عزم خود را برای گذاشتن نقطه پایان بر این طرح، جزم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه