English

امام جمعه موقت تبریز:

شکست رژیم صهیونیستی وعده قطعی الهی است

امام جمعه موقت تبریز گفت: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی است چرا که نابودی نهایی ظلم، ستم، اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان حتمی است.

شکست رژیم صهیونیستی وعده قطعی الهی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل‌هیدجی امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز اظهار کرد: ما در کنار مردم فلسطین هستیم و امید پیروزی و آزادی آنها را داریم، چراکه این وعده پیروزی را خداوند داده است و قطعا محقق خواهد شد. 

وی بیان کرد: ای کسانی که می‌خواهید بحران‌های فعلی جهان را ریشه‌یابی کنید، به قرآن سر بزنید و ببینید که چطور این قوم مورد نفرین خداوند قرار گرفته است. 

فاضل هیدجی ادامه داد: خداوند تعدادی از این قوم اسرائیل را کافر دانسته‌ در حالیکه اگر مطیع خداوند بودند، شرایط بهتری داشتند و مورد غضب خداوند قرار نمی‌گرفتند اما آنها همچنان در حال ترویج فساد روی زمین هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با بیان اینکه خداوند در آیه ۶۳ سوره یونس فرموده است، اولیای الهی که اندوه را تا ابد برای آنها برطرف کردند، جزو کسانی بودند که همیشه خویشتن‌دار و باتقوا بودند، گفت: از خداوند می‌خواهیم تا ما را به این مقام از تقوا برسانند. 

وی با اشاره بر اینکه چند آیه می‌خواهم بگویم که مخاطبش سازمان حقوق بشر و هر آن کسی که ادعای وجدان بیدار داشتن دارند، است، گفت: در قرآن کریم قوم یهود را قومی نامیده است که از فلاکت فرعونی نجات داده شده و پیامبران بزرگ از آنها مبعوث کرده است و نعمت و ثروت در اختیار آنها قرار داده است. 

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: از طرف دیگر بیشترین غضب و خشم الهی نیز به همین قوم است به طوریکه در چندین آیه خداوند این قوم را نفرین کرده است. 

وی ابراز کرد: حال این برگزیدگی و آن خشم جای تحلیل است و راز دوگانگی آن این است که خداوند وقتی آنها را برگزیده کرد، به آنها امکانات و حکومت داد ولی هر نعمتی مسوولیت در بردارد اما وقتی روی زمین فساد کردند، دچار خشم الهی و غضب الهی شدند.

فاضل‌هیدجی ادامه داد: خداوند از قوم یهود اصلاح در زمین خواست ولی چون فساد به بار آوردند، دچار نفرین پروردگار شدند. 

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با بیان اینکه چند مشکل گریبان‌گیر قوم یهود است، ادامه داد: نژادپرستی و خودبرتر بینی( هر جا با بحران جهانی روبه‌رو هستیم، نژادپرستی در آن نهفته است)، لجاجت، حرص و طمع و خشونت، از این مشکلات است که در جمعی از آنها دیده می شود. 

وی گفت: بی‌عفتی، عادی کردن دروغ، نسل‌کشی جزو کارهای رژیم صهیونیستی است که به راحتی می‌توانند دروغ بگویند و آن دروغ‌هایشان را در کل دنیا گسترش دهند. 

فاضل‌هیدجی تاکید کرد: اتفاقاتی که در این روزها در غزه رخ می‌دهد، نشان دهنده افول سلطه‌گران است که با بیداری امت‌های اسلامی شاهد آن خواهیم بود زیرا اسلام مسیر خود را خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه