English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

هجمه‌های بسیاری به دستاوردهای انقلاب و راه امامین انقلاب وارد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: هجمه‌های بسیاری به دستاوردهای انقلاب و راه امامین انقلاب وارد می‌شود و از سویی نیز کودکان، نوجوانان و جوانان، این دستاوردها را ندیده‌اند.

هجمه‌های بسیاری به دستاوردهای انقلاب و راه امامین انقلاب وارد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر دریاداردوم رضا عباسی در آیین رونمایی از کتاب «سناریوی محتوایی و اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۵ درصد باغ‌موزه دفاع مقدس  به موضوعات مرتبط قبل از انقلاب و ۸۵ درصد آن به موضوعات دفاع مقدس و جبهه مقاومت اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: شهرداری تبریز سال گذشته  ۷۰ میلیارد ریال  و امسال هم ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این باغ‌موزه تخصیص داده است.

وی یادآور شد: اتحاد بین اقوام، مذاهب و زبان کشور در باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز به نمایش درمی‌آید و در این موزه نشان می‌دهیم که کشور ما یک جغرافیاست و ایرانی بودن و حفظ تمامیت ارضی کشور مهم است و اینکه تمام اقشار مردمی در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی از بازنگری طرح جامع باغ‌موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: مقرر شده اماکن تفریحی، ورزشی، تفکراتی و موضوعات جدیدی در این باغ‌موزه احداث شود تا همه عرصه‌ها به‌ویژه عرصه دفاع مقدس را دربرگیرد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان، نوجوانان و جوانان امروز در این باغ‌موزه نمایش داده می‌شود، افزود: امروز، هجمه‌های بسیاری به دستاوردهای انقلاب و راه امامین انقلاب وارد می‌شود و از سویی نیز کودکان و نوجوانان و جوانان، این دستاوردها را ندیده‌اند؛ بنابراین باید اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در دفاع مقدس به این اقشار نشان دهیم.

وی با اشاره به حقایق جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران، اظهار کرد: جوانان و کودکان امروز باید بدانند که تمام دنیا در دوران دفاع مقدس در مقابل ما قرار گرفته بود. روزی که قطعنامه امضا شد و جنگ به پایان رسید، تجهیزات عراق دوبرابر شده بود که این امر نشان می‌دهد ما در برابر دشمنی تا دندان مسلح جنگیدیم. رزمندگان ما با باورهای دینی وارد منطقه جنگی می‌شدند و پیش از هر چیزی ابتدا قلبشان را به میدان جنگ می‌فرستادند و آغوش آن‌ها برای شهادت باز بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به نقش تمامی اقشار مردم و به خصوص زنان در دفاع مقدس، گفت: استان ما، امدادگر زنی دارد که در ۱۱ عملیات دفاع مقدس حضور داشته و باوجود داشتن فرزند ۲ ساله به خاکریز و خط‌مقدم رفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه