English

رئیس هیات بسکتبال استان خبر داد؛

محرومیت مربی به دلیل سیلی زدن به بازیکن در آذربایجان شرقی

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی از محرومیت سرمربی تیم زیر ۱۴ سال مرند بابت رفتار غیرورزشی و برخورد فیزیکی نامناسب با یکی از بازیکنانش تا اطلاع ثانوی خبر داد.

محرومیت مربی به دلیل سیلی زدن به بازیکن در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، روز گذشته ویدئویی از مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان آذربایجان‌شرقی در فضای مجازی منتشر شد که در آن سرمربی این تیم به یکی از بازیکنانش سیلی می زند.

در پی بروز این برخورد که جریحه‌دار شدن افکار عمومی و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت، جامعه ورزشی استان و فعالان صفحات مجازی خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد جدی مسئولان ذیربط با سرمربی خاطی شدند.

سیامک گهرخانی، رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی از محرومیت این سرمربی از هرگونه فعالیت در این رشته ورزشی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

گهرخانی افزود: هیات بسکتبال استان با توجه به جریحه‌دار شدن افکار عمومی مردم در رابطه با اتفاقی که در دیدار فینال زیر ۱۴ سال استان، به وقوع پیوست، امروز طی نامه‌ای به هیات بسکتبال مرند، دستور موقت عدم فعالیت و حضور سرمربی خاطی در سالن‌های بسکتبال را تا زمان رسیدگی و اعلام رای کمیته انضباطی صادر کرده‌ است.

وی ادامه داد: داوران مسابقه ابتدا تذکر لازم را به سرمربی تیم مرند اعلام کردند، اما در ادامه مسابقه و با تشدید شرایط، سرمربی تیم مرند از زمین مسابقه اخراج (دیسکالیفه) شد.

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی مطرح کرد: بعد از اعمال قانونی آنی داوران حین بازی و اخراج سرمربی از روی نیمکت، گزارش ناظر مسابقه در خصوص عملکرد سرمربی تیم مرند دریافت شد و هفته آینده در کمیته انضباطی، طرح و در رابطه با آن تصمیم‌گیری خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه