English

سفیر سابق ایران در ایتالیا و افغانستان:

مسیر قرآن و انقلاب اسلامی در یک راستا است / به سمت قطع روابط و تحریم کالاهای سوئد برویم

سفیر سابق ایران در ایتالیا و افغانستان گفت: با هماهنگی جهان اسلام به سمت قطع روابط و تحریم کالاهای سوئد برویم.

مسیر قرآن و انقلاب اسلامی در یک راستا است / به سمت قطع روابط و تحریم کالاهای سوئد برویم

ابوالفضل ظهره وند، سفیر سابق ایران در ایتالیا و افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی در خصوص هتک حرمت به قرآن کریم اظهار کرد: اگرچه رئیس جمهور دستور داده‌اند سفیر جدید سوئد پذیرش نشود و ما نیز سفیر به سوئد نفرستیم ولی برای هماهنگی با جهان اسلام باید به سمت قطع روابط و تحریم کالای سوئدی برویم.

وی ادامه داد: این امر با تلاش دیپلماتیک صورت می‌گیرد که فعلا عراق پیشقدم شده و قطع رابطه کرده است و این بهترین نوع اقدام در مقابل سوئد است.

ظهره وند تاکید کرد: البته نباید فراموش کرد که سوئد تنها نیست بلکه او فقط کارگزار است و حرکتی است که با برنامه غربی ها ترتیب داده شده که به همین دلیل باید با حساب و با هماهنگی پیش رفت.

سفیر سابق ایران در ایتالیا افزود: اگر می‌خواهیم اقدام خوبی صورت گیرد باید موضع جمعی کشورهای اسلامی داشته باشند تا هیچ کشوری جرئت به انجام چنین عملی نکند.

وی خاطرنشان کرد: در عرض خواهی وزیر خارجه سوئد می‌توان دید که او آدرس غلط می‌دهد و مسئولیت را برگردن پلیس می اندازد درحالی که پلیس کاره ای نیست.

ظهره وند گفت: عرض خواهی کافی نیست چراکه این بار اول نیست و سری سری این نوع اقدامات وقیح تکرار شده و می‌گویند ما آزادی داریم.

وی در پایان تاکید کرد: مسیر قرآن و انقلاب اسلامی در یک راستا است و باید بدانیم اهانت به تصویر رهبری در کنار اهانت به قرآن همان نقش هم راستایی انقلاب اسلامی با مفاهیم قرآنی را نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه