English

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

بنگاه‌داری بانک ها با سپرده های مردم آذربایجان شرقی در تهران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌های خصوصی به چه حقی از سپرده‌های مردم استان‌های مختلف بهره مند می‌شوند و در ازای ارائه تسهیلات به همان مردم و تولیدکنندگان استانی در تهران اقدام به بنگاه‌داری می‌کنید.

بنگاه‌داری بانک ها با سپرده های مردم آذربایجان شرقی در تهران

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، روح الله متفکرآزاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد : قوانین خوب اگر درست اجرا شود خروجی موثر برزندگی مردم دارد، چگونه می شود نهضت ملی مسکن را اجرا کرد و فقط با ۴ چک ۴۰ میلیونی و پرداخت اقساط تسهیلات بانکی که قرار بود صاحب خانه شود، از او بخواهیم میلیون ها و صدها میلیون دیگر بپردازد، این شدنی نیست، تسهیلات کامل‌تر در بلند مدت می‌خواهد.

وی افزود: قرار بود تسهیلات تکمیلی و خرد برای فرزندآوری، مسکن و ازدواج آن هم با آسان سازی ضوابط اعطا شود، چگونه باور کنیم که امکان ندارد در حالی که برخلاف بخشنامه‌هایتان در حال بنگاه‌داری آن هم در استان‌های برخوردار و مرکز کشور هستید، به چه حقی از سپرده‌های مردم استان های مختلف بهره مندمی‌شوید و در ازای ارائه تسهیلات به همان مردم و تولیدکنندگان استانی در تهران اقدام به بنگاه‌داری می‌کنید.

متفکرآزاد گفت: بنده به بانک‌های خصوصی که در استان من ۲۲ درصد سپرده ها را در اختیار دارند و فقط ۲ درصد تسهیلات را به عهده می‌گیرند، هشدار می‌دهم. 

وی اضافه کرد: با وجود نکات ارزشمند موجود در لایحه تقدیمی دولت در باره برنامه هفتم، عدم توجه به حوزه دانش بنیان، عدم توجه کافی به بازنشستگان و بی‌مهری به آنان، انتزاعی بودن برخی احکام و مثال هایی از آین دست ما را نگران کرده است،که مبادا دست فرمان لیبرال مسلکی در بدنه کارشناسی دولت، وجود و رسوخ داشته باشد.

این نماینده مردم خطاب به همکاران خود در کمیسیون تلفیق تاکید کرد: ما خروجی زحمات شما را رصد می کنیم، در استان من معضل اصلی پیشگیری از توسعه و پیشرفت و کمبود برق است، ما در آوردن سرمایه گذار مشکل نداریم، اما ۷ موافقتنامه در بین شهرک‌های صنعتی و وزارت نیرو برای تامین ۷ پست برق انجام شده است تا اتمام سال نیاز به اجرای ۳ پست در این زمینه داریم، در غیر این صورت سرمایه ‌ذاری مختل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه