English

با حکم استاندار آذربایجان‌شرقی؛

ابوالفضل پاشایی به‌عنوان سرپرست فرمانداری هشترود منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، ابوالفضل پاشایی به سمت سرپرست فرمانداری هشترود منصوب و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

ابوالفضل پاشایی به‌عنوان سرپرست فرمانداری هشترود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری هشترود، اظهار کرد: شعار دولت مردمی باید با تلاش دولتمردان در مناطق مختلف به منصه ظهور برسد تا شاهد ایران قوی باشیم.

تراب محمدی تاکید کرد: فرمانداران باید توصیه‌های دولت و استاندار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بیشتر در خدمت مردم و شهرستان خود باشند.

وی اضافه کرد: فرمانداران باید با ائمه جمعه‌، شورای تامین و سایر ادارات هماهنگی لازم را داشته باشند و به عنوان نماینده عالی دولت حول محور وحدت در شهرستان حرکت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرمانداران باید امیدآفرین و صادق الوعد باشند؛ اضافه کرد: همه قول هایی که به مردم داده شده باید انجام گیرد و اگر وعده ای به سرانجام نرسیده است فرماندار باید در گزارش‌های خود نسبت به عدم انجام وعده ارائه شده، توضیحات لازم را به سمع و نظر مردم برساند.

در پایان این مراسم ابوالفضل پاشایی به عنوان فرماندار جدید هشترود معرفی و از تلاش های 15 ماهه علیرضا توری در این سمت تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه