English

رئیس کمیته فلوربال استان آذربایجان شرقی خبر داد:

دعوت ۶ ورزشکار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی فلوربال

رئیس کمیته فلوربال استان آذربایجان شرقی از دعوت ۶ فلوربالیست استان به اردوی تیم ملی خبرداد.

دعوت ۶ ورزشکار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی فلوربال

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا گلگونی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس اعلام انجمن فلوربال جمهوری اسلامی ایران، ۶ فلوربالیست استان به اردوی انتخابی تیم ملی فلوربال برای اعزام به مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا دعوت شدند.

وی افزود: این اردو از ۲۶خرداد لغایت ۲ تیر ماه در استان قم برگزار می شود.

رئیس کمیته فلوربال آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: بهنام صادقی،توحید شهسواری،مهدی علیپور،فرخ جانفشان،سیامک محمدعلیپور،علی افهامی بازیکنان دعوت شده استان به اردوی تیم ملی فلوربال هستند.

فلوربال رشته‌ای مشابه هاکی است که در سالن برگزار می‌شود و در هر تیم ۶ بازیکن حضور دارند و فعالیت این رشته زیرنظر هیات انجمن‌های ورزشی است.

هیات انجمن‌های ورزشی دارای رشته‌های ورزشی اسپوکس، برای تونیک، بیس‌بال و سافت‌بال، تکبال، پارکور، جهت‌یابی، دارت، راگبی، سپک‌تاکرا، طناب‌کشی، فلوربال، فوتبال روی‌میز، کریکت، جوجیتسو، رزم سلطان و ورزش‌های هوایی است.

علاوه بر ورزش‌های مختلف مذکور، به تازگی رشته پیکلبال و لاکراس نیز به هیات انجمن‌های ورزشی اضافه شده است، فعالیت‌های آن‌ها جداگانه بوده و هر کدام مسابقات و تمرینات خاص خود را دارد، این هیات، ورزش‌های مفرح و شاد را درون خود جای داده و از گذشته تاکنون مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران بوده است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه