English

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی:

شبکه فساد و ترویج دهندگان بی بندوباری در فضای مجازی انهدام شد

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی از شناسایی و انهدام شبکه‌ فساد و ترویج بی بندوباری در فضای مجازی خبر داد.

شبکه فساد و ترویج دهندگان بی بندوباری در فضای مجازی انهدام شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سرهنگ محسن محمودی در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با افراد متخلف در فضای مجازی، کانالی در یکی از شبکه‌های اجتماعی که اقدام به انجام تبلیغات غیرمجاز، غیر اخلاقی و مخالف با عفت عمومی و هنجارهای اجتماعی فعالیت می‌کرد مورد رصد کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مستندات موجود در فضای مجازی و پس از بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته، گرداننده و عوامل این کانال که بیش از چند هزار دنبال کننده و عضو داشت با اقدام به موقع پلیس مورد شناسایی قرار گرفت.

وی از دستگیری متهمان این پرونده خبر داد و گفت: پس از تلاش چند روزه کارشناسان پلیس فتا استان و با هماهنگی مقام قضائی شش نفر از سرشبکه‌ و عوامل این پرونده در چند مرحله و با عملیات‌های متعدد دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

محمودی تصریح کرد: متهمان پرونده پس از حضور در پلیس فتا و در مواجهه با مستندات موجود و ادله کافی به اعمال خود اقرار و ابراز پشیمانی کردند که در ادامه متهمان به همراه پرونده قضائی جهت رسیدگی و پاسخگویی به قانون به دادسرا منتقل شدند.

وی به متخلفان فضای مجازی هشدار داد و گفت: افرادی که بخواهند با ترفندهای مختلف و با انتشار محتواهای نامتعارف باعث رواج بی بند و باری و فساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

وی به شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی حتما توجه داشته باشند که از بارگذاری محتوایی که مغایر با عرف جامعه می‌باشد در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و مراقب اطلاعات و تصاویر خصوصی خود باشند.

وی بیان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و همچنین شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر کشور می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی