English

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز:

ایجاد بازارچه‌های محلی از برنامه شهروند محور شهرداری تبریز است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز ایجاد بازارچه‌های محلی در مناطق مختلف را از برنامه‌های شهروند محور شهرداری عنوان کرد.

ایجاد بازارچه‌های محلی از برنامه شهروند محور شهرداری تبریز است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جواد صدیقی در جلسه احصای مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه سه تبریز با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در ایجاد بازارچه‌های محلی باید مورد توجه باشد ضرورت ترغیب شهروندان برای خرید از این بازارچه‌ها و احساس امنیت خانواده‌ها و شهروندان در این بازارچه‌ها بوده و در این خصوص برنامه ریزی و نظارت مناطق در مدیریت بازارچه‌ها حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت بیش از پیش واحدهای تشخیص مزاحمت مناطق، بیان کرد: اجرای دقیق بند ۲۰ ماده ۵۵ و ساماندهی تشخیص مزاحمت مستلزم اراده مشترک، همراهی و همکاری سازمان‌های زیر مجموعه معاونت خدمات شهری است.

صدیقی در خصوص جمع آوری سد معبر بخصوص سد معبر وانت بارها، اظهار کرد: جلوگیری از سد معبر و تخلفات شهری از وظایف ذاتی شهرداری است که در طول سال با قدرت ادامه خواهد داشت، در کنار این مسئله ایجاد بازارچه‌های محلی با شرایط مناسب و نظارت بر نحوه فعالیت این بازارچه ها در دستور کار سازمان های مربوطه قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به روند خوب و وضعیت شهرداری منطقه سه در خصوص جمع آوری طبق‌ها و سد معبر در سطح منطقه بیان کرد: متاسفانه ورودی‌های شهر در این خصوص وضعیت مناسبی ندارند و باید با پیگیری موارد سد معبر و وانت بارها خصوصا افرادی که تمکین به قانون نمی‌کنند برخورد جدی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه