English

اولین نشست کمیته تخصصی آرامستان کلانشهرها به میزبانی تبریز

اولین نشست کمیته تخصصی آرامستان های کلانشهر ها  با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی به میزبانی کلانشهر تبریز برگزار گردید.

اولین نشست کمیته تخصصی آرامستان کلانشهرها به میزبانی تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، نشست کمیته های تخصصی آرامستان کلانشهرها با هدف برسی نقاط قوت و ضعف آرامستان های کشور برگزار گردید که ۵۶ مورد اقدام به بررسی و تحلیل قرار گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور قول پیگیری تعدادی از مصوبات را داد. 

در این نشست ابوالفضل کریمیان رئیس کمیته های کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع شهرداران کلانشهر های کشور؛ به بیان نکاتی در خصوص نظم و نظافت آرامستان های کشور تاکید کرد و افزود باید به این بخش اهمیت ویژه ای داد. 

وی همچنین بر اهمیت پرسنل این ادارات تاکید ویژه ای کرد و افزود: باید در بحث حقوق و مزایا اجازه آزرده خاطر شدن پرسنل را نداد چراکه این عزیزان برکت این بخش ها در سطح کشور هستند. 

کریمیان همچنین افزود: آرامستان های تبریز واقعا برای دیگر کلانشهر ها مثال زدنی و الگو میباشد؛ بنده در نوبه خود از زحمات آقای جلالی رئیس آرامستان های تبریز و دبیر کمیته تخصصی آرامستان های کلانشهر ها؛ بابت اقداماتی که در خصوص نظم و نظافت آرامستان های تبریز و همچنین اقدامات قابل توجهی که در حوزه پرسنل محترم انجام داده نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

جواد صدیقی رئیس کمیسیون آرامستانهای کلانشهرهای کشور ضمن عرض خوش آمد به تمامی مدیران عامل آرامستان های کلانشهر ها؛ افزود:چنین نشست هایی باید در سال به صورت متداول و مستمر اجرا شود تا نتایج مثبت کمیته تخصصی آرامستان منجرب به ارائه خدمات موثر به ملت عزیزمان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه