English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

تلاش حداکثری در جهت تامین هزینه تجهیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر تبریز انجام می‌گیرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: در جهت تامین هزینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

تلاش حداکثری در جهت تامین هزینه تجهیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر تبریز انجام می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران ضمن عیادت از کریم مردانی‌ آذر، خیر تبریزی که به دلیل کسالت جزئی در بیمارستان شمس تبریز بستری است، اظهار کرد: اقدامات انسان دوستانه حاج کریم که بیش از ۴۰ مجتمع شبانه روزی، چندین پانسیون، خوابگاه، مدرسه و بیمارستان در کشور ساخته در اذهان مردم نوعدوست کشور برای همیشه تاریخ ماندگار خواهند بود.

 وی افزود: برای به بهره برداری رسیدن بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان ایران و خاورمیانه در تبریز که به همت کریم مردانی آذر ساخته شده نهایت حمایت و همراهی های لازم را به عمل خواهیم آورد.

فرشکاران با اشاره به یک سری از دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان ۴۵۰ تخت خوابی کودکان زهرا مردانی آذر و مشکلات مربوط به هزینه نصب این دستگاه ها ابراز کرد: در جهت تامین هزینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به همراه معاونان «توسعه مدیریت و منابع انسانی»، «آمار و اطلاعات»، مدیران «مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری» و «اداری، مالی و پشتیبانی» سازمان با حضور در بیمارستان شمس تبریز به عیادت از خیر تبریزی، کریم مردانی آذر، پرداخته و جویای احوال وی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه