English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی:

اسناد مالکیت اراضی ملی جلفا و خداآفرین به منطقه آزاد ارس انتقال یافت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: اسناد مالکیت اراضی ملی و دولتی واقع در محدوده های شهرستان جلفا و شهرستان خداآفرین به منطقه آزاد ارس انتقال یافت.

اسناد مالکیت اراضی ملی جلفا و خداآفرین به منطقه آزاد ارس انتقال یافت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سیروس داودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ با توجه به مواد ۵، ۶ و ۷ آئین نامه نحوه استفاده از زمین و منابع ملی در مناطق آزاد صنعتی و تجاری، کلیه اراضی ملی و دولتی واقع در منطقه آزاد ارس در اختیار مدیریت سازمان منطقه آزاد صنعتی و تجاری ارس قرار می گیرد.

وی ادامه داد: علی‌رغم گذشت سال‌ها از تاسیس سازمان منطقه آزاد ارس، تاکنون این اراضی تعیین تکلیف نشده و به منطقه آزاد انتقال نیافته بودند و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی با پیگیری‌های قانونی و احصاء اراضی ملی واقع در منطقه آزاد ارس، تفویض اختیار لازم به مدیریت منطقه آزاد ارس در خصوص مدیریت اراضی ملی واقع در این منطقه را انجام داد.

داودی گفت: اسناد مالکیت اراضی ملی و دولتی واقع در محدوده‌های شهرستان جلفا و شهرستان خداآفرین به منطقه آزاد ارس انتقال یافت.

وی توضیح داد: عرصه‌های جنگلی طبیعی، جنگل‌های دستکاشت، بیشه‌های طبیعی اراضی جنگلی و ایستگاه‌های تولید بذر و نهالستان‌های واقع در محدوده منطقه آزاد ارس از سند انتقالی مستثنا هستند و همچنان در مالکیت و مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی می مانند.

وی گفت: در شهرستان جلفا اسناد اراضی ملی و دولتی واقع در منطقه آزاد ارس در ۱۷ پلاک و مجموعاً در مساحت ۱۰ هزار هکتار به منطقه آزاد ارس انتقال یافت و در ۷ پلاک باقی مانده نیز اقدامات لازم جهت تغییر نمایندگی اراضی ملی و دولتی در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه