English

معاون فنی و عمرانی شهرداری:

مسیرگشایی معابر از الزامات احیای بافت فرسوده تبریز است

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به وجود ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده در این کلانشهر گفت: مسیرگشایی معابر از الزامات احیای بافت فرسوده است.

مسیرگشایی معابر از الزامات احیای بافت فرسوده تبریز است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سامان احمدزاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری «علی بقال» افزود: این پروژه در راستای احیای بافت فرسوده به ویژه مناطق محروم و حاشیه نشین با رویکرد محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌ای اجرا می شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه، اظهار کرد: این مسیرگشایی به طول ۳۳۰ متر اجرا می شود و اتمام آن علاوه بر تاثیر در کاهش و روان سازی ترافیک در این مسیر، موجب اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری می شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: با همت دوچندان عوامل اجرایی، پروژه دارای پیشرفت مطلوبی بوده و هم اکنون با بیش از ۷۰ درصد در حال اجرای عملیات خاکبرداری، جدول گذاری، جمع آوری تاسیسات شهری و اجرای همزمان شبکه های فاضلاب، گاز و برق است.

احمدزاده خواستار انجام اقدامات و همکاری های لازم از سوی شرکت های متولی برای تسریع در اجرای عملیات شبکه های فاضلاب، گاز و برق رسانی جهت جلوگیری از تداخل و وقفه در عملیات عمرانی پروژه شد.

وی یادآور شد: تمام تلاش شهرداری تبریز در تسریع و اجرای با کیفیت پروژه ها، ارایه مناسب ترین خدمات برای شهروندان است و در همین راستا به طور قطع بازدیدهای میدانی تاثیر بیشتری در بررسی و شناسایی مشکلات پروژه ایفا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه