English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق‌آلات صنعتی تبریز بستری مناسب برای افزایش سهم تولید داخل است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی برای اولین بار در کشور به صورت مستقل در تبریز برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری به منظور تولید تخصصی ابزارآلات و افزایش سهم تولید داخل در این بخش است.

نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق‌آلات صنعتی تبریز بستری مناسب برای افزایش سهم تولید داخل است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی تبریز، اظهار کرد: خوشبختانه در روز نخست برگزاری این نمایشگاه چند سرمایه گذار برای ورود به بخش تولید در صنعت ابزار و یراق آلات در استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی آذربایجان شرقی را استانی مستعد برای سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: آذربایجان شرقی سال گذشته استان برتر در زمینه سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه صنعت معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای سرمایه گذاری برای این مجموعه مهم و تاثیرگذار در استان، خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی علاوه بر موقعیت خاص تجاری و ارتباط با کشورهای اطراف به کشورهای اوراسیا نیز وصل است که این موضوع اهمیت تمرکز بر بخش‌های مختلف اقتصادی در این استان را دو چندان می کند.

وی افزود: استقبال برندهای مهم و مطرح صنعت ابزار و یراق آلات کشور از این نمایشگاه بسیار چشمگیر است و امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه تخصصی در آینده شاهد افزایش تولید ابزارآلات در استان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه