English

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

اجرای طرح مقابله با کشف حجاب در آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: طرح مقابله با کشف حجاب همزمان با سراسر کشور از ۲۶ فروردین امسال شروع شده و در حال اجرا می‌باشد.

اجرای طرح مقابله با کشف حجاب در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در چهارچوب اجرای قانون برای حفظ ارزش‌ها و تقویت سلامت روانی جامعه پلیس استان بر اساس قانون طرح مقابله با کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داده است.

وی  افزود: از معدود کسانی که با بی‌توجهی سیمای اخلاقی جامعه را خدشه دار می کنند، انتظار می رود ضمن رعایت دقیق قانون و هنجارهای جامعه به حقوق سایر افراد احترام گذاشته و از رفتارهایی که سیمای معنوی جامعه را لکه دار می نماید پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به به نتایج اجرای این طرح در استان، بیان کرد: تاکنون به مالکان چند صد دستگاه خودروی سواری که در آنها کشف حجاب مشاهده شده پیامک ارسال شده است که بیش از ۹۰ درصد آنها تمکین کرده و به تذکر پلیس توجه کرده‌اند اما ۹ دستگاه خودرو که به تذکرات پیامکی توجهی نداشتند، بصورت سیستمی توقیف شده‌اند.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای طرح جلسات متعددی با متصدیان و نمایندگان صنوف و اماکن عمومی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: همکاری اصناف و رعایت متصدیان واحدهای صنفی بی نظیر بوده که در این خصوص از همه آنان تشکر و قدردانی می کنیم.

سردار عبدی به بازدید از بیش از ۱۳۰۰ واحد صنفی در این مدت اشاره کرد و گفت: به صاحبان ۶۵ واحد صنفی پیامک ارسال شده که اکثر آنان تمکین کرده اما فقط هفت واحد صنفی به علت بی توجهی به قانون پلمب شده‌اند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عموم شهروندان در همکاری با پلیس استان در اجرای طرح مقابله با کشف حجاب تاکید کرد: از همه بانوان و دختران عزیز استان درخواست داریم تا با رعایت پوشش مناسب، پلیس را در اجرای این طرح یاری کنند و دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس و ناامید سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه