English

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی:

کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در تبریز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که در پوشش خرید کالا با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در تبریز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی اظهار کرد: با وصول شکایت تعدادی از شهروندان با عنوان کلاهبرداری با ارائه رسید پرداخت جعلی، بررسی موضوع و پیگیری کشف پرونده‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی پرونده‌های موجود و تحلیل اطلاعات و داده‌های به دست آمده با اقدامات فنی پس از تعقیب و مراقبت لازم و رد زنی اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر آگاهی دلالت دادند.

عبدی تشریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده پس از مواجهه با مستندات پلیس به تعداد 50 فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات متهم جهت اتخاذ تصمیم قضائی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شیوه و شگرد کلاهبرداران در فضای مجازی بیان کرد: کلاهبرداری با ارائه رسید جعل پرداخت الکترونیک درگاه‌های بانکی از طریق برنامه نرم افزاری نصب شده در گوشی تلفن همراه انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: از شهرواندان می‌خواهیم در معاملات صورت گرفته و استفاده طرف مقابل از رسیدهای پرداخت الکترونیکی برای دریافت کالا و پرداخت وجه، با حصول اطمینان از واریز وجه به حساب خود اقدام به تحویل کالای مورد معامله کنند تا در دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه