English

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

لزوم مخاطب‌شناسی و تعریف فعالیت‌هایی مطابق با نیازهای روز جامعه

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی گفت: اگر امروز به دنبال جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد هستیم، ناگزیر باید در زمینه مخاطب‌شناسی و تعریف فعالیت‌هایی مطابق با نیازهای روز جامعه به ویژه نسل جوان؛ ابتکار عمل و خلاقیت داشته باشیم، در این زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی بر عهده دارند.

لزوم مخاطب‌شناسی و تعریف فعالیت‌هایی مطابق با نیازهای روز جامعه

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اکبر رضایی، سه شنبه ۲۲ فرودین ماه، در دیدار مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی با بیان اینکه مساجد محور فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، هنری و انقلابی هستند، اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران؛ احیای جایگاه و نقش حقیقی مساجد در جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه مساجد هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در پشتیبانی از جبهه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیل ایفا کردند، گفت: شاهد فعالیت هنرمندانی متعهد، ارزشی و اثرگذار در عرصه‌های مختلف هنری در کشور هستیم که نشان از همان نقش ماندگار فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ است.

وی ادامه داد: اگر امروز به دنبال جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد هستیم، ناگزیر باید در زمینه مخاطب‌شناسی و تعریف فعالیت‌هایی مطابق با نیازهای روز جامعه به ویژه نسل جوان؛ ابتکار عمل و خلاقیت داشته باشیم، در این زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی بر عهده دارند.

رضایی فعالیت هنرمندان مسجدی کانون‌ها در رشته‌های مختلف هنری از جمله تئاتر، رسانه، سرود، نویسندگی، هنرهای تجسمی و ... را قابل توجه دانست و افزود: آماده تشکیل کار گروهی مشترک برای تعریف برنامه‌های عملیاتی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه