English

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی خبر داد؛

هواپیمایی کرندون در فرودگاه تبریز/پروازهای ویژه اربعین ۲۱ شهریور از فرودگاه تبریز آغاز می‌شود

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت:از بامداد پنجشنبه هفته جاری، شرکت هواپیمایی کرندون پروازهای خود از فرودگاه تبریز را آغاز می کند.

هواپیمایی کرندون در فرودگاه تبریز/پروازهای ویژه اربعین ۲۱ شهریور از فرودگاه تبریز آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، رامین آذری مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهار کرد: از بامداد پنجشنبه هفته جاری، شرکت هواپیمایی کرندون پروازهای خود از فرودگاه تبریز را آغاز می کند.

وی افزود: این پرواز در مسیر کایسری - تبریز و بالعکس انجام میشود و طبق برنامه اعلام شده ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پنجشنبه هر هفته وارد فرودگاه تبریز میشود و پس از یک ساعت توقف، به سمت کایسری پرواز می کند.

آذری ادامه داد: پس از شرکت های هواپیمایی ترکیش و پگاسوس، کرندون سومین ایرلاین کشور ترکیه است که پروازهای خود در مسیر شهرهای مختلف این کشور را از فرودگاه تبریز انجام میدهد.

وی در ادامه گفت: پروازهای ویژه اربعین حسینی از روز دوشنبه ۲۱ شهریور از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به مقصد نجف آغاز می‌شود.

آذری ادامه داد: در پی هماهنگی های انجام شده ، دو شرکت هواپیمایی آتا و ایران ایرتور عهده دار انجام پروازهای اربعین از فرودگاه تبریز خواهند بود که نخستین پرواز روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام خواهد پذیرفت.

وی افزود: پروازهای ویژه اربعین از فرودگاه تبریز در مسیر نجف - تبریز و بالعکس از ترمینال حج فرودگاه تبریز و در تاریخ های ۲۱ تا ۲۵ و هم چنین ۲۷ ، ۲۹ و ۳۱ شهریور ماه انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی در خصوص نحوه بلیط فروشی این پروازها نیز گفت: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری بلیط فروشی پروازهای اربعین توسط سایت شرکت های هواپیمایی و با نرخ مصوب انجام خواهد شد و در زمان انجام پروازهای اربعین هیچگونه بلیط فروشی در داخل فرودگاه تبریز انجام نمی پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه