English

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی:

مدیران ادارات به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کسانی که فرصت خدمت یافته اند نماز اول وقت را در اولویت قرار دهند، گفت: متولیان امور و مدیران ادارات باید به اقامه نماز در اول وقت توجه ویژه داشته و آن را در اولویت کار خود قرار دهند.

مدیران ادارات به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مجید آقاجانی در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان عجب‌شیر اظهار داشت: طبق آیه ۴۱سوره مبارکه الحج “الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاهَ” این انقلاب که زمینه ساز ظهور است، باید چنان اهمیتی به اقامه نماز داده شود که بعد از ظهور آقا امام زمان (عج) از اقامه نماز آن حضرت، تعجب نشود.

وی افزود: هر کس در نماز اول وقت و جماعت جدیت و اهتمام داشته باشد، عهد و پیمان خود را با خدا محکم کرده است.

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با بیان اینکه نماز یعنی عهد بستن با خداوند متعال افزود: نماز مانع خدمت نیست، بلکه باعث افزایش احساس مسئولیت فرد شود.

حجت‌الاسلام آقاجانی توصیه کرد: برای تمام مدارس امام جماعت در نظر گرفته شود.

وی در رابطه با نمازخانه های شهرستان عجب‌شیر از جمله نمازخانه های ورودی و خروجی شهر بر ضرورت بهبود وضعیت و مشکلات فعلی آن ها تاکید کرد.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر نیز در این کارگروه با اشاره به اهمیت و فواید نماز و نقش بی بدیل این امر واجب الهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: امروزه آسیب‌های اجتماعی متعددی در جامعه وجود دارد که با گسترش نماز و نهادینه کردن اقامه نماز می‌توان تا حد زیادی مسائل، معضلات و مشکلات را کاهش داد. 

جعفر قادری گفت: تاثیر رفتار ما و به خصوص متولیان امر در زمینه ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه اثر گذار است و مردم باید بدانند نماز بیانگر اعلام و نیات یک انسان است.

وی با بیان اینکه ما باید انرژی خود را بر روی جوانان بگذاریم و اعتقادات جوانان را که با هجمه سنگین دشمنان برای انحراف جوانان روبروست تقویت کنیم، تاکید کرد: محیطی که در ادارات برای اقامه نماز در نظر گرفته می‌شود محیطی مفرح و تمیز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه