English

فرماندار تبریز:

ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز پاسخگوی جمعیت این شهر نیست

فرماندار تبریز گفت: تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر پاسخگوی جمعیت تبریز نبوده و برای رفع این مشکل با حمایت دولت ۷۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است.

ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز پاسخگوی جمعیت این شهر نیست

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی جعفری آذر، در دیدار مردمی با اهالی جنوب غرب تبریز به همراه مدیران شهری اظهار داشت: تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر پاسخگوی جمعیت تبریز نبوده و برای رفع این مشکل با حمایت دولت ۷۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده این تعداد اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز می شود، افزود: مدت زمان مسافرت های درون شهری در تبریز با مسافرت های برون شهری برابری می کند.

وی اظهار امیدواری کرد با افزوده شدن اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه، ترافیک های شهری و سرعت انتظار شهروندان تا حدودی کاهش یابد.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت زندگی و ارایه خدمات به صورت عادلانه در همه مناطق شهری جزو حقوق شهروندی مردم این شهر است، گفت: توسعه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مناطق کم برخوردار از اولویت های مدیران استانی و شهری بوده و همه مدیران بر توسعه خدمات و بهبود کیفیت زندگی مردم در این مناطق تلاش می کنند.

جعفری آذر، با تاکید بر اینکه موضوع حاشیه نشینی در تبریز به معنای واقعی وجود ندارد و تنها در این مناطق توسعه عمرانی با سرعت کمی پیش رفته است، ادامه داد: با تشکیل قرارگاهی با حضور همه مدیران دستگاه های مختلف اجرایی استانی و شهری نسبت به پیشبرد اهداف مدیریت بحران، مدیریت پدافند غیرعامل و توسعه شهری اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه